Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mirko , to je moc hezké čtení po ráno, hned mám úsměv na tváři. Díky :-)))

1 0
možnosti

Ahoj Soni, moc děkuji! Zdravím Tě! :-)

0 0
možnosti
Foto

Mirko, vždyť ty víš, jak já tě obdivuju, že tuhle práci-poslání zvládáš! A jak ji umíš... R^A teď už obdivuju i tvou trpělivost a slušnost s v dospělými - viz diskuse níže...;-);-);-D

1 0
možnosti

Šárko, nepotřebuji obdiv, toho jsou hodni úplně jiní lidé než jsem já, ale potěší mě každá pochvala, kterých není nikdy dost;-) A co se diskusí týče, samozřejmě, že ne vždy mi budou všichni diskutéři pochlebovat a chválit, lidé jsou různé a tudíž se různí i jejich názory, co ž je dobře! Ale někdy je to "on o voze a já o koze" a někdy třeba opravdu jeden druhému prostě neporozumí, pak už je lepší to nechat tomu koňovi...co myslíš? ;-):-)

Zdravím Tě! :-)

0 0
možnosti
Foto

Já tyhle děti miluju! Jedno takové mám doma - dodnes pravidelně rozšiřuje mé obzory. Věděla jsi třeba, že rozšíření veganství by vedlo ke genocidě? Já ne, dozvěděla jsem se to dnes v šest ráno. No dobře, občas jsou na ránu ;-)

2 0
možnosti
Foto

Na ránu jsou občas i ty,co nemluví vůbec;-)

1 0
možnosti
Foto

Úplně ho vidím, toho Vašíka....Ale tragédií je, že tihle Vašíci mají i 18 let a jsou furt stejní.... a někteří i přes 70, a stále je to drží...

Karma Mirko, pobavilas. R^

2 0
možnosti
Foto

Děti mají hezké asociace.:-) Připomněla jsi mi historku se sestřenicí, když byla ještě malá (dneska je jí 16, a jestli si tohle přečte, tak mě zabije;-D). Líbily se jí patníky na mostě, že jsou modré, a co kdyby jí taťka jeden uříznul a vzal domů... Nakonec to káplo na tom, že nemají dost dlouhou prodlužku, aby šla natáhnout až k tomu mostu několik vsí od nich.;-)

2 0
možnosti
Foto

U těchhle malých dětí je to ještě legrační a roztomilé, i když asi často někoho přivádí do úzkých.;-D

Ve školních lavicích k Vašíkům přibudou Hujerové, kteří sice neví všechno, ale tou nesmírnou snahou si známky zajistí. Máte zajímavou a záslužnou práci, Mirko.:-):-):-)

1 0
možnosti

jenže hujerové jsou pravým opakem vašíků...hujer je přičinlivý blb, vaší je inteligentní a sebevědomé dítě

2 0
možnosti
Foto

Aby se zbytečně někdo nemohl cítit být dotčený, dalo by se všeobecně říci, že v téměř každé české "materdě" se blbě vidících brejlovců obecných vyskytuje naráz hned několik.

0 0
možnosti

V"jsou to zlatíčka" říká můj muž o dětech. A já dodávám "na zabití";-DR^

1 0
možnosti

Takže Klaus už může i za některé děti ve školkách. Trapné. To by se styděl napsat i Pehe, který jinak v životě téměř nic než o Klausovi nenapsal.

8 0
možnosti

Zřejmě jste neviděl Ruskou ruletu s pány Kaiserem a Lábusem...jedna ze scének byla právě o takovém dítěti, chytrém, snaživém, až to spíše paní učitelku ( pana Lábuse ) už trošku přivádělo do rozpaků...ve finále malý žáček ( pan Kaiser) na dotaz učitelky " a chlapečku, jak se jmenuješ?" Odpověděl: "já jsem Vašík Klausů" ...no a od té doby se takovým chytrým a snaživým dětem takto říká...jinak proti panu Klausovi nic nemám ;-)

3 0
možnosti

ano - to je ta stádní (neomarxistická) výchova...přece nik0do nesmí "vyčuhovat" - i když třeba ví něco, co ostatní ne... A mluvit "bez dovolení"? to mu taky musíme zatrhnout už od mala, to by pak na FB mohl psát vlastní názory, co se neshodují s těmi ofociálními... a kdepak sebevědomí - takový člověk nezapadne do bečícího stáda... Já jen doufám, že takových "Vašíků" bude díky rodinné výchově co nejvíc

4 1
možnosti

Proboha, paní Šporková, promiňte mi ten výraz, ale co jste mi to tu napsala za blábol?! Myslíte, že mým cílem při psaní tohoto blogu bylo právě toto?!?! nejsem tak hloupá, abych psala o tom, jak utlačujeme chytré děti!! A už vůbec nezakazujeme dětem mluvit bez dovolení, ale když jste jen dvě na 40 - 50 dětí a máte vyslyšet od každého názor, je třeba se aspoň přihlásit, představte si, že to tak dělají i paní učitelky...jak by asi dopadly, kdyby se 25 dětí ve třídě na něco zeptala a každé z nich by na ni začalo křičet a snažilo se jí sdělit svůj názor?! S tímto příspěvkem pod tímto článkem jste úplně vedle! Rv

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS