Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tohle ale s mobilama nemá moc společnýho. Část mladý generace je naprosto nekritická, suverénní, ohledy na ostatní je asi moc neberou. No někdo je tak musel vychovat... Ale to už je jiné téma.

P.S.: Taky mám smart phone a dost často si připadám jako debil, který neumí používat ani ty základní aplikace.

1 0
možnosti

Je pravdou, že někdy je to spíše o těch lidech samotných...

A Pavlo....jsem ráda, že v tom nejsem sama...;-);-D

Hezký víkend! :-)

0 0
možnosti
MS

Nezvolila jste zrovna nejlepší příklad. Na aplikaci, která nahrazuje zrcátko, nevidím nic tak strašného. Alespoň ubude v kabelce jeden zbytečný předmět. Kdyby ta dívka chytrý mobil s příslušnou aplikací neměla, čuměla by do zrcátka. Jinak samozřejmě souhlas, že (zejména mladí) majitelé smartphonů občas vypadají jako praštění. :-)

1 0
možnosti
Foto

Je to smutné, ale je to život. Tedy popsaný případ. Horší je, když takoví sluchátkoví telefonisté courají po městě. Tady na severu na vystrkově v Česku to takový problém zatím není. Ale čas od času ( 4 x do roka) mám tu čest navštívit matičku Prahu a cosi tam "podnikat". A i když v silničním provozu jsem celkem ostřílený, tak mně pokaždé dokáže vytočit, když se na zelenou rozjíždím na rušné a rozlehlé křižovatce a podobně zaneprázdněná slečna, nebo mládý frajer se sluchátky na uších, mi prostě vletí na přechod, zelená červená... To je jedno. Zatím jsem vždycky stačil zareagovat (a nikdo do mně zezadu nebouchnul), ale po reflexním zmáčknutí klaksonu se daný jedinec (když ho slyší) ještě rozčiluje a ukazuje mi... no víte co. V ten moment jsem na krátký okamžik schopen vraždy... :-)

1 0
možnosti

Ano, to se tu stává bohužel často...i já bych kolikrát vraždila, když spěchám, vlezu do tram nebo metra a v celém vagónu smrdí bezdomovec a já musím zůstat...někdy se mi povede přestoupit do druhého vagónu a tam partička feťáků se smradlavými psy...ach jo :-/

0 0
možnosti
JS

R^Mirko, blbci ještě více zhloupnou - napojení na všechny ty vymoženosti, si připadají lepší a nepostradatelní ;-)

1 0
možnosti

Jano, vystihla jsi to přesně! R^

1 0
možnosti
MV

uz jsem v tom taky - dostavam pekny skolenicko!

1 0
možnosti

Však je to poznat i na Tvých blozích....už dlouho jsem nečetla "jedna paní povídala" ( v tramvaji, v kavárně, na zastávce...);-O

Máro, dík za návštěvu, těším se 14.9.!! :-)

0 0
možnosti
KV

Nemyslím si, že mobily dělají z někoho debila. Každý debil s mobilem by byl debil i bez mobilu.:-P

3 0
možnosti
Foto

R^Dost smutny obrazek, Miri:-(

1 0
možnosti

Honzi, co na to napsat?!

Uzijte si víkend!! :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS