Diskuse

Je libo můj PIN kód?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JA

Mě se podařilo vnutit servírce místo platební karty vstupní kartu do hotelového pokoje...naštěstí se pár facek nekonalo ;-D

1 0
možnosti

...takže něco více vzrušujícího? ;-);-D

0 0
možnosti
Foto

Ahoj ségra :-) To jsem se hned po probuzení zasmála a úplně tě tam viděla, i v tom kloboučku, díky fotkám co máš na Fb ;-) Já jak se vrátila z Itálie, koupila jsem si legitku na papírové kupony .... já mám ráda to retro ;-D

1 0
možnosti

Ahoj Kájenko, to jsem ráda, že jsi přišla na návštěvu! :-) Máš na mysli fotky od Vládíka Gottwalda, že jo? Fajn návštěva to byla, ve Volyni je krásně!

Někdo to rád retro, někdo na zeleno, někdo horké...;-)

Mám teď Anežku u babiček, ozvu se a zajdeme na vínko?

1 0
možnosti
Foto

A tak to my v Brně máme jinou vychytávku. Pokud máme zaplacené popelnice a vesměs nic nedlužíme, můžeme si na internetu nahrát fotku a zaplatit roční jízdenku jakoukoli platební kartou, která nám bude sloužit jako jízdenka MHD.

Vtip je v tom, že při splnění podmínek (zejména bezdlužnosti) získáme zhruba třetinu z přibližně 4500,- ročního jízdného zpátky ve formě dotace. V MHD se při kontrole prokazujeme onou platební kartou (PIN zatím nikdo nechtěl), která se při přiložení spáruje s uloženou fotografií....

Tuto vychytávku jsem si nenechala ujít ač spíše cestuji autem. Bydlím totiž ve středu města a časově mne (obzvláště při různých stavebních činnostech z poslední doby) vyjde lépe cestovat MHD.

2 0
možnosti

Hanko, v Brně je dobře, že jo? Já tam žila 8 let a stýská se mi!! Díky za přízeň, hezké léto! :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěkný, Miri, pobavilo :)

1 0
možnosti
Foto

Přijď do Ostravy.Tu to funguje, bo to tu nema kdo tunelovat... R^

4 0
možnosti

Ó, jaká to pocta, Mistře...přijedu a dám si s Tebou panáka, abych měla tu správnou barvu! ;-);-D

0 0
možnosti
Foto

To nic, Mirko, já onehdy cpala lítačku magistře v lékárně Benu. Obě placky jsou takové žabky zelené... Takže blondýnou to nebude...;-)

2 0
možnosti

To jsi mě uklidnila! ( zároveň i rozesmála;-D). Se pozná pravá kámoška! ;-)V

0 0
možnosti
Foto

;-DLidi jsou schopní PIN při platbě místo zadání nadiktovat.8-o8-o8-o

Všemožné karty stejného formátu jsou mor. Typický příklad: Pacient předloží s recepty kartu Billa. Po upozornění, že to asi nebude ta správná, vyloví kartu Tesco. Po dalším upozornění zhnuseně vysype všech asi dvacet kartiček, co vlastní, ať si teda laskavě vyberu. Následně se snaží do přikládací části terminálu nacpat kartičku pojišťovny a děsně se diví, že to nejde.:-)

A já mám co říkat, už jsem taky v Marks&Spencer suverénně předložila kartu DM.;-D;-D Úplně jiná barva.;-)

4 0
možnosti

;-D;-DR^ Neber kartičky, neber kartičky nebo se z toho zblázníš!!! ;-D

5 0
možnosti
MP

Taky už jsem řidiči příměstského autobusu místo OpenCard ukazoval svůj vlastní řidičák ( oboje červené ). Naštěstí už měl své zkušenosti a nebral to jako nepřátelský pokus o převzetí vozidla.

Ovšem pražští radní prý už pro příští rok připravují další novinky. Máme se na co těšit :-(.

3 0
možnosti

to jsem zvědavá kde nyní udělají "soudruzi z NDR" chybu...;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Miri, já už jsem ve druhém vývojové fázi. Tuhle jsem chtěl zaplatit v Bille průkazkou do práce, přestože má úplně jinou barvu než platební karta:-)

6 0
možnosti

;-DR^...raději bez komentáře....děkuju za přečtení, Honzi :-)

1 0
možnosti