Diskuse

Cestování s mužem, ženou a jednou mapou na kolenou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně už pro jistotu mapy nikdo nesvěřuje. Většinou musí zbytek rodiny naopak navigovat mne, protože já spolehlivě vždycky zamířím někam úplně jinam. Za to jsem poměrně úspěšná v geocachingu. Zatímco ostatní důležitě hledají GPS souřadnice, já se vydám náhodným směrem, nakouknu do nejbližší škvíry - no a je to tam!:-):-):-)

2 0
možnosti

Pavlo, a vo tom to je! ;-)R^

Hezkou neděli :-)

0 0
možnosti
VV

Zlata navigace a zaplat Panbuh, ze ty doby kdy mne moje ze vsech nejlepsi protahla kazdym mestem , ac existoval obchvat, roztahovala mapu tak, ze jsem ani nevidel na silnici, a jeste ji otacela o 360°, jsou uz davno pryc.

0 0
možnosti

...moje ze všech nejlepší..to jste napsal moc hezky...;-)

0 0
možnosti
Foto

Mirko, jako bys seděla u nás v autě!;-DAle já už mám na to fígl, prostě nemám brýle na čtení a hotovo. Není nad to, vyjet si s Kliďasem princem;-)

2 0
možnosti

a víš, že už se na ty brýle docela těším! ;-D;-)

Jituš, co vaříš?

1 0
možnosti
DS

Mirko, v prvním manželství jsem to měla podobně. Také jsem spala, protože když jsem byla nucena koukat ven, natož do mapy, bylo mi tak moc zle, že jsem občas i potupně vrhla. Ač jsem se urputně snažila, tatínkovi mých starších dětí se mi myšlenky číst nedařilo, takže ač jsem mu odbočky a změny hlásila v předstihem a odbočky hlásila stylem "za prstýnkem" (doleva), "na mojí stranu" (doprava), zřídkakdy se to obešlo bez hádek a mého pocitu, že jsem absolutně na nic. Oproti tomu, jakmile jsem se za volantem osamostatnila, ať s mapou či bez mapy (bylo to v dobách hluboko před navigací) jsem nikdy nikde nezabloudila, ať jsem byla sama, s dětmi anebo s některou z kamarádek. V současnosti se s navigací často hádám, ale je fakt, že pokud kufruju, tak proto, že jsem jí odmítla poslušnost a sjela jsem z cesty. Příjemné cestování a klídek, jde-li to :-)

2 0
možnosti

Dášo, naštěstí už je hezky, čeká mě období cestování převážně vlakem, kdy si s Anežkou uděláme výlet po českých hradech a zámcích ;-) Takže v klidu a příjemně cestujeme:-)

0 0
možnosti
JS

:-)R^ Mirko, osobně to mám tak, že mi stačí mapa na klíně a jako navigaci mě používal bývalý manžel i současný. Odbočky hlásím se předstihem, hlavní záchytné body jako "za kostelem prudká pravotočivá zatáčka, hřbitov po levé straně a za ním druhá odbočka vlevo...":-)

Ale chápu, když někdo zkrátka nemá ten dar, tak není fér ho tlačit někam, kde být nechce - to by měl nervózní řidič vědět a nečílit se:-)

0 0
možnosti

Nevím proč, ale pokaždé v autě usnu a pak, když přijde to vybafnutí, stává se ze Šípkové Růženky blbka...;-D to už je zřejmě takový můj úděl...

Ale díky za návod, pokud výjimečně neusnu, budu se držet Tvé radyR^

1 0
možnosti
Foto

Zapomněla jsi na nutnost číst myšlenky řidiče.;-D A hlavně si za žádnou cenu nesmíš natočit mapu ve směru jízdy.;-)

1 0
možnosti

Klárko, tolik let spolu jezdíme a já jsem furt nepoučitelná!!! ;-D

Hezkou neděli :-)

0 0
možnosti
Foto

Mirko, netušila jsem, že máš po svém boku pana Zajíce! Přesný! No ale hned je mi líp, když vidím, že je to všude tak nějak stejný.R^

1 0
možnosti

Zuzi, rozesmála jsi mě! A hned je mi líp, když je Ti líp díky tomu, že je o jednoho Zajíce víc!! ;-D;-)

Užij si fajn neděli!

0 0
možnosti
Foto

Mirko, jsem rád za inspiraci, nicméně musím se přiznat, že jsem některé výroky ve svém blogu neuvedl.

Zdůvodnění: občas to čte moje žena.

R^

2 0
možnosti

Tome, oproti Tobě mám tu výhodu, že píšu kraviny...ty totiž můj muž nečte, takže si můžu psát co chci!! ;-D

Fajn neděli přeji :-)

1 0
možnosti