- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Téda, tos měla pech
To jste mě vyrazila dech, pomalu nevěřím, že se to stalo.Objednávám si po netu docela často. S Českou poštou je to jednoduché, ta mě zásadně nezastihne doma a mám jen vzkaz ve schránce, že je balíček uložen na poště.
Ostatní doručovací služby, např. PPL jsou naprosto v pohodě,ráno toho dne pošlou sms s tím,že budou doručovat a přibližně v kolik hodin a prosí o potvrzení, že budu přítomna.Na místě jsou pak velmi slušní, platit kartou není problém.
Tekéto chovanie by som čakal od Českej pošty...
Niesu takí hulváti ale funguje to stejne.
Já osobně si věci nechávám posílat do práce. Plně chápu, že tihle lidé nechtějí makat do devíti večer. Samozřejmě, ne každý má takovou možnost.
Co se konkrétního řidiče týče, určité procento lidí, ve všech povolání, ve všech věkových skupinách, jsou hlupáci, hrubiání, .... . Člověk na ně občas narazí a nic s tím neudělá.
já si do práce nechávám posílat málokdy, protože směnuji....souhlasím, že se takový člověk občas najde ve všech povoláních, prostě, je to o lidech...
Naprosto s paní Švarcovou souhlasím, taky se mi stalo něco podobného, psala jsem že budu platit karkou a třikát jeden a ten stejný řidič mě vždy odvětil, že mu zařízení na karty nefunguje a že zboží vrátí s tím že jsem odmítla platit hotově, po stížnosti na chování řidiče, které se tak trochu podobalo, chování řidiče p.Švarcové mi byla zásilka doručena a já mohla platit karkou, jen bohužel ten čas jsem si nedokázala vybojovat a musela jsem se pořídit. Bohužel to nebylo poprvé a taky si myslím že né naposled.Není nad to chodit do přeplněných kamených obchodú hlavně teď a vystávat fronty jak za totáče neb všichni nakupují jak oživot
Já nakupuji přes internet dost často,když nakupuji přes Heuréku tak hned platím kartou a nikdy jsem se s takovým jednáním nesetkal.
já už nyní také raději hned platím kartou, předtím jsem ji neměla nastavenou na on-line platby, po této zkušenosti už nikdy jinak, než platbou on-line! jen doufám, že snad bude s dalším řidičem lepší domluva..
Česká pošta a InTime mi poslali sms, pravděpodobné doručení druhý den mezi 9:00 až 17:00. Já jsem nevěděl, že to je jen nezávazná informace (na nic) a pokaždé čekal doma. Druhý den přišla SMS, že dnes a zase mezi 9:00 až 17:00. Přijel v 18:00.
Takže z mého pohledu je asi nejlepší Česká pošta, když nebudete doma, tak to dají na poštu, (když budete, tak třeba taky) a nebo rovnou nechat poslat na poštu. Ale jednou se jim to podařilo uložit na úplně jinou poštu. Pokud máte poštu blízko a bez front.
poštu mám poměrně blízko, ale pobočka je tak malinká, ze třech přepážek jsou otevřené vždy jen dvě a docela dlouho...pak vám nezbývá než čekat a čekat a čekat ve straaaašně dlouhý frontě
Také tyhle služby využívám. Nikdy jsem neměl podobný problém. Vždy OK.
Pokud to jde, nechávám si zboží z e-shopu doručovat Českou poštou. Vždycky od nich dostanu informaci, jestli budou doručovat dopoledne, nebo odpoledne a podle toho se zařídím. A když je prošvihnu, nic se neděje, dostanu avízo a zásilku si druhý den vyzvednu osobně na poště (pouze v těsně předvánočním období je to na poště pro velký nával taky o nervy).
To je hrozná zkušenost. Už jsem mnohokrát nakupoval přes internet a vždy to bylo O.K. I s Českou poštou mám dobré zkušenosti a vše hlásí předem a je možné si termín opravit.