Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Š60t59ě73p14á32n15k35a 56B58e80r44g18e48r28o71v90á 8743611540840

Téda, tos měla pech ;-D ;-O

0/0
28.11.2016 21:28

J45a34r17m60i62l74a 52M67a36r18e53š60o53v82á 1154858480246

To jste mě vyrazila dech, pomalu nevěřím, že se to stalo.Objednávám si po netu docela často. S Českou poštou je to jednoduché, ta mě zásadně nezastihne doma a mám jen vzkaz ve schránce, že je balíček uložen na poště.

Ostatní doručovací služby, např. PPL jsou naprosto v pohodě,ráno toho dne pošlou sms s tím,že budou doručovat a přibližně v kolik hodin a prosí o potvrzení, že budu přítomna.Na místě jsou pak velmi slušní, platit kartou není problém.

+1/0
28.11.2016 11:56

M36a58r40t23i22n 11K31l39u24v37á88n82e47k 9832238983783

Tekéto chovanie by som čakal od Českej pošty...

Niesu takí hulváti ale funguje to stejne.

+1/0
28.11.2016 10:01

J41a10n 76P82a94v70e94l 8383392608176

Já osobně si věci nechávám posílat do práce. Plně chápu, že tihle lidé nechtějí makat do devíti večer. Samozřejmě, ne každý má takovou možnost.

Co se konkrétního řidiče týče, určité procento lidí, ve všech povolání, ve všech věkových skupinách, jsou hlupáci, hrubiání, .... . Člověk na ně občas narazí a nic s tím neudělá.

+2/0
27.11.2016 20:58

M77i64r63k24a 22Š38v27a58r30c31o96v28á 4778248905391

já si do práce nechávám posílat málokdy, protože směnuji....souhlasím, že se takový člověk občas najde ve všech povoláních, prostě, je to o lidech...

0/0
27.11.2016 21:56

I57r76e53n82a 70N86i43č89o19v83á 2753517628584

Naprosto s paní Švarcovou souhlasím, taky se mi stalo něco podobného, psala jsem že budu platit karkou a třikát jeden a ten stejný řidič mě vždy odvětil, že mu zařízení na karty nefunguje a že zboží vrátí s tím že jsem odmítla platit hotově, po stížnosti na chování řidiče, které se tak trochu podobalo, chování řidiče p.Švarcové mi byla zásilka doručena a já mohla platit karkou, jen bohužel ten čas jsem si nedokázala vybojovat a musela jsem se pořídit. Bohužel to nebylo poprvé a taky si myslím že né naposled.Není nad to chodit do přeplněných kamených obchodú hlavně teď a vystávat fronty jak za totáče neb všichni nakupují jak oživot;-D

+2/0
27.11.2016 18:58

D57a86v19i10d 95H77o67l60e49c 3659444833879

Já nakupuji přes internet dost často,když nakupuji přes Heuréku tak hned platím kartou a nikdy jsem se s takovým jednáním nesetkal.

0/0
27.11.2016 17:41

M12i41r29k16a 51Š86v34a51r95c69o96v93á 4888228605631

já už nyní také raději hned platím kartou, předtím jsem ji neměla nastavenou na on-line platby, po této zkušenosti už nikdy jinak, než platbou on-line! ;-) jen doufám, že snad bude s dalším řidičem lepší domluva..:-)

+1/0
27.11.2016 21:54

P79ř40e49m29y34s28l 59Č26u73l35í93k 8830683742210

Česká pošta a InTime mi poslali sms, pravděpodobné doručení druhý den mezi 9:00 až 17:00. Já jsem nevěděl, že to je jen nezávazná informace (na nic) a pokaždé čekal doma. Druhý den přišla SMS, že dnes a zase mezi 9:00 až 17:00. Přijel v 18:00.

Takže z mého pohledu je asi nejlepší Česká pošta, když nebudete doma, tak to dají na poštu, (když budete, tak třeba taky) a nebo rovnou nechat poslat na poštu. Ale jednou se jim to podařilo uložit na úplně jinou poštu. Pokud máte poštu blízko a bez front.

+1/−1
27.11.2016 17:10

M63i64r45k56a 65Š67v87a15r53c68o69v45á 4358548295651

poštu mám poměrně blízko, ale pobočka je tak malinká, ze třech přepážek jsou otevřené vždy jen dvě a docela dlouho...pak vám nezbývá než čekat a čekat a čekat ve straaaašně dlouhý frontě:-/

+1/0
27.11.2016 21:57

J38o47s35e31f 15C28h19ý62l17e57k 5597417399330

Také tyhle služby využívám. Nikdy jsem neměl podobný problém. Vždy OK.

0/0
27.11.2016 16:47

M69i15l48a13n 39S15t82e68h91l92í44k 7140939103681

Pokud to jde, nechávám si zboží z e-shopu doručovat Českou poštou. Vždycky od nich dostanu informaci, jestli budou doručovat dopoledne, nebo odpoledne a podle toho se zařídím. A když je prošvihnu, nic se neděje, dostanu avízo a zásilku si druhý den vyzvednu osobně na poště (pouze v těsně předvánočním období je to na poště pro velký nával taky o nervy).

+1/−3
27.11.2016 15:57

K89a21r90o52l29í75n73a 16H66o63r13o32v15á 3329953615482

Já taky.

0/0
28.11.2016 9:11

S11t23a62n85i76s42l61a84v 60B43u47r65i41a93n 5363664434417

To je hrozná zkušenost. Už jsem mnohokrát nakupoval přes internet a vždy to bylo O.K. I s Českou poštou mám dobré zkušenosti a vše hlásí předem a je možné si termín opravit.

+2/0
27.11.2016 14:34

M82i52l73a75n 29W46e10l26s17e76r 5662808548391

Jen jestli nekecáte. Já jsem se s takovým jednáním zatím nesetkal.

+1/−1
27.11.2016 14:17

P17a66v70e42l 24M17a55t72a34s 1211355480177

Nekecá.

Kde jsou ty doby, kdy doručovatelé byli vesměs slušní, vstřícní a dalo se s nimi na skoro všem domluvit!

+3/0
27.11.2016 14:21

M72i34r79k60a 58Š39v12a59r61c32o93v45á 4948148325131

víte, ač mi hodně lidí říká, že jsem ukecaná ženská, přísahám, že nyní nekecám! Fakt! ;-)

0/0
27.11.2016 21:59

J54a28n 89S11v33a57t84e30k 4128546178926

Osobně mám s internetovými obchody i s doručováním dobré zkušenosti. Pokud se někdy stalo, že chtěli doručit něco v jinou dobu (dříve), kdy jsem byl v práci, upozornil jsem je, že tam mám dodání po určité době a že na tom trvám, nebo že mi to mohou doručit do práce, pokud ovšem jde o menší balík. Vždy jsem se domluvil jak s internetovým prodejcem tak i s doručovatelem.

Měla jste evidentně pech, že jste narazila na pána, který se buď velmi špatně vyspal, nebo to je prostě taková nátura (pak bych mu doporučil, ať dělá něco, při čem nepřijde tolik do styku s lidmi - jistě taková zaměstnání jsou).

+1/0
27.11.2016 13:25

P75a79v49e94l 68M87a70t23a57s 1251445860187

Těch pánů bohužel u doručovacích služeb začíná přibývat.

+3/0
27.11.2016 14:22

R44a12d44i67m 87P95o27l54á49š75e36k 9146453619649

Pán zřejmě neuměl zvládat stres, protože pokud je balíků hodně,. je to docela tvrdá práce.

+1/0
27.11.2016 14:54

M41i14r79k18a 44Š43v70a89r18c45o29v59á 4278248685511

noo, já bych řekla, že už to má pán v povaze...

+1/0
27.11.2016 22:00

J82i32ř22í 37D40a39n79i36š 5281138562242

Za mě je článek klasická zloba na posla.

Já vidím chybu v komunikaci mezi e-shopem a přepravní firmou.

"A mimochodem, pokud Vás ta práce nebaví, tak ji nedělejte!! Víte kolik jiných schopných a slušných lidí čeká třeba právě na Vaše místo?!"

Většina lidí musí dělat práci, která je nebaví a dostávají za ni přibližně stejně peněz, jako kdyby si důkladně ošéfovali sociální dávky a seděli doma. A na jeho místo se opravdu moc lidí nehrne.

+1/−2
27.11.2016 11:06

P24a17v89e87l 78M35a79t85a35s 1351505870837

A to mě má jako příjemce zásilky, který udělal vše proto, aby mu to doručili ve vhodnou dobu na vhodné místo, zajímat????

+5/0
27.11.2016 14:23

J84i30ř98í 45D22a94n42i22š 5441958342192

Ne, zajímat vás to nemusí.

Prostě to přijměte jako fakt.

Další možnost je rozčilovat se nad něčím, co nemůžete změnit.

0/0
27.11.2016 17:07

J42a61n 84P88a65v11e53l 8543912648386

Poslední odstavec je blbost, ale to Vám nikdy nikdo nevysvětlí, protože tomu chcete věřit.

0/0
27.11.2016 20:55
Foto

D59a93l33i75b35o83r 66B62a32r76t24o44š 5964670907329

ono je to tak, že si někteří zaměstnanci myslí, že zákazník je tam pro ně a ne oni pro zákazníka.....a to je veliký problém v charakteru, myšlení i cítění, ale kde nic není ani čert nebere...........asi se nějak nepovedla výchova tohoto jedince...i když takových je víc....

+7/0
27.11.2016 10:48

D77a47v81i62d 32V11l32k 6766815358937

Nechci se toho pána vůbec zastávat, ale tihle chlapi z přepravek jsou chudáci.Ty firmy se k nim chovají jak hovada a vánoce jsou pro ně peklo. Takže to samozřejmě dělají i ti co se nechytnou nikde jinde. A jinak zvykej si, za deset let tady budou jen eshopy a supermarkety. Na kamenné prodejny kašlete, všechno si tam přijdete prohlídnout, zjistit informace a necháte si poradit a pak si to koupíte přes internet. Takže úroveň služeb jde do háje! Ale hlavně , že jsou "Slévy":-/

+6/0
27.11.2016 10:42

M69i96r90k92a 59Š18v93a24r77c58o71v64á 4968988985661

Davide, jen proto, že toho mají hodně mě může jeden z nich poslat do prdele?! :-/

0/0
27.11.2016 22:03

D27a19v82i47d 17V12l78k 6526315248817

Ne a to jsem ani nenapsal.

0/0
27.11.2016 22:18
Foto

J13i65ř33í 36M84i42t34á58č68e18k 5976658722410

Pokud mohu a je nutná zásilka, nechám to přes poštu a balík si vyzvednu sám při nějaké cestě okolo (jezdím skoro denně). Máme tu Alzu a Mall, zde vyzvedávám osobně. A je klid :-). Ahoj Miri.V

+3/0
27.11.2016 9:45

P69a90v32e21l 29M71a78t84a92s 1301975390137

Mall a Pošta;-D;-D;-D

Dvě nejhorší organizace, fungující v e-obchodu, jaké znám!!!;-€;-€;-€

0/0
27.11.2016 14:25
Foto

J78i87ř92í 35M68i32t33á61č89e29k 5896628662400

Nevím proč Pošta? Doručovatel mi vhodí výzvu do schránky a já si pro to, když mi to časově vyhovuje, dojdu. A ony dva fungují normálně, někdy je musím v případě vyřízení reklamace pochválit. Záleží, jak si to představujete Vy, pane Pavle. Nebo musíte ve všem vidět levotu?8-o

0/0
27.11.2016 14:38

M36i66r95k35a 86Š71v27a45r33c93o58v11á 4258528985851

Ahoj! ;-)V

+1/0
27.11.2016 22:04

R45a42d59i72m 11P35o17l28á78š75e19k 9746383649659

Taky jsem se s takovým jednáním nesetkal.

Před pár roky paní z dodávkové služby volala několikrát, předávka se posunula a musel jsem ji na mou adresu navést. Asi tehdy nebyly ještě tak dokonalé internetové mapy.

Dneska už si to nachází sami a dokonce mám pocit, že celou trasu jim dopředu trasuje počítač a oni podle toho itineráře jen jezdí a předávají.

Fakt je ale, že nemám zkušenosti s poznámkami, protože obvykle nic speciálního nechci. Zásilky platím předem internetovým bankovnictvím.

Chápu, že je to pro některé eshopy určitý problém, protože poznámka je až úplně na konci formuláře, zdánlivě není důležitá a lidi ji vyplňují málo. A nedá se natvrdio naprogramovat, někdo musí osobně tu poznámku přečíst a podle toho, co tam je, se zařídit. A to se občas nedělá.

Jinak mně se na menší balíky osvědčila Česká Pošta. A sice ten systém, kdy mně dají do schránky jen lístek a já si vyzvednu balík na poště. protože pokud ten balík unesu, je to z hlediska doručení absolutně náhoděvzdorné, prostě si pro balík na poštu zajdu tehdy, kdy mně to vyhovuje. Třeba hned druhý den nebo až ke konci doby, dokdy to na poště skladují nebo třeba v sobotu dopoledne. kdy jsem zaručeně doma.

+1/0
27.11.2016 9:31

M25a92r84i17e 66Š56í95p14k79o12v62á 5452932484337

Nakupuji výhradně v eshopech, a docela dlouho. Naprostá spokojenost. Jen jednou za tu dlouhou dobu se stalo, že si nějaký chytrolín přečetl blbě adresu, a stál v ulici se stejným názvem v Praze, místo za Prahou:-)). Tím se doručení o den opozdilo. Takže celkem dobré:-)

Momentálně mám nejlepší zkušenost s Českou poštou.

Dávají termín doručení v rozmezí dvou hodin, a přijedou. Ostatní doručovací služby tak spolehlivé nejsou.

0/0
27.11.2016 9:20

P88a72v87e87l 93M81a44t86a64s 1261915660707

A opravdu mluvíte o České poště?? Termín doručení den od rána do večera, přesněji to neumí, telefon je pro ně sprosté slovo, takže ho v průběhu doručování nepoužijí a balík Do ruky zkusí doručit jednou (od rána do večera, bez použití telefonu), pak si ho ty jeden obtěžovateli vyzvedni na poště a jako bonus si sám zjisti, na které!!!

+3/0
27.11.2016 14:29

R30a55d33i60m 26P36o12l14á21š71e95k 9326983489209

Hm, na lístku je číslo zásilky, takže si na internetu zjistíte, kde zrovna na poště ten balík je.

Co se týká uložení balíku na poště, ukládá se vždy na spádové poště k adrese doručení. Pokud topotřebujete jinde, můžete si na poště nechat pobočku, kde Vám ten balík uloží, přepsat.

0/0
27.11.2016 14:57

M49a21r61i28e 39Š84í92p73k86o73v47á 5732582324637

Ano, o České poště. Když si můžu vybrat, volím ji. Dokonce jsem si naposledy připlatila 10,.kč:-))))

Asi záleží na Depu, a doručovateli. Dostanu email (s číslem zásilky, kterou mohu sledovat na c-post tracku) a sms den předem, s datem doručení. A ráno sms s časem doručení. A doručovatel mi volá, že je na místě, ať si jdu pro zásilku. Naprosto bez problémů.

+1/0
27.11.2016 15:34

J60a42r95o79m77í77r 97P51i72n96k25a33v50a 6611470756415

Nakupuji přes internet už dlouho, s takovým chováním jsem se ještě nesetkal, spíš naopak, pomůžou mi s těžším balíkem až do domu. Minulý měsíc. pojízdná brána, pomoc až do domu.

+2/0
27.11.2016 9:16

P62a15v12e70l 52M14a91t33a56s 1961115950647

Zatím máte štěstí.

+1/0
27.11.2016 14:30
Foto

O92t15a33k43a93r 97S80e36k51l 4941263705980

Taky se svou troškou do mlýna. Ani tak o doručování ( i když bych měl také nějakou historku) , ale o způsobu jízdy MNOHÝCH řidičů PPL , DHL a pod firem. Jezdí jak hovada , abych tak řekl. Včera mě předjížděli v obci dva takoví , zjevně závodili - bez blinkrů z pruhu do pruhu , nejméně 90 km/hod. Skoro bych řekl , že policie je toleruje . Není totiž možné , aby se takoví týpci do měsíce "nevybodovali".

No , a potom přijede s Vaším povlečením o 4 hod dříve.....:-)

+6/0
27.11.2016 7:13
Foto

J80i62t52k39a 68Š84t12a93n68c65l97o16v62á 6408987240833

Já sama mám zatím jen dobré zkušenosti. Ale jelikož je syn častějším zákazníkem a bývá hodně v terénu, může být naprosto klidný. Jsem totiž stále po ruce a jeho balíky bezpečně přebírám;-D

+1/0
27.11.2016 7:10
Foto

N72i73k18o78l98a 43Š95t97e66f30a15n 4419819513584

Mirko ;-), přesně jako doručovatel funguje náš stát. Lidi co mezi námi vyrostli se umí správně zakulit do práce a řádit v ní. I zeman byl vybrán přímou volbou lidu a jak dopadla ONA přímá demokracie. Výsměch všemu slušnému v čím dál tím větší intenzitě. Sametovat v sametu v národě, kde se zrodil Švejk, Cimrman...piš prosím i za mě. děkuji za pochopení a moc ti držím palce[>-]EU

0/−4
26.11.2016 20:48
Foto

K40l82á29r88a 38T87ů41m13o88v12á 2613154187588

R^Nákup je jednoduchý. Ale s doručením to bývají zážitky.;-)

+7/0
26.11.2016 20:23

V31á33c72l57a52v 60Š29í71m42a 3591576204571

Tak to jste musela narazit na exota.Já nakupuji přes internet hodně často, a pokud to jde, preferuji dopravce jako PPL, DHL, DPD, GLS apod., a vyhýbám se České poště, ale ani u ní jsem se nesetkal s takovým přístupem.Stát se to mně, tak mu rovnou jednu vpálím, a ještě mu udělám takovou reklamu, že ho nikde nevezmou ani jako návnadu na krysy.Rv

0/0
26.11.2016 19:27
Foto

Š26á35r71k20a 49M75e69d28k31o37v20á 7224315666650

To bylo přes Českou poštu?:-)

0/0
26.11.2016 18:36

M58i56r74k70a 48Š55v15a11r42c98o32v93á 4478828665921

chceš to vědět pro klidné spaní??;-D Raději mi poraď s dárky pro skoropubertačku!

0/0
26.11.2016 19:05
Foto

Š27á27r47k65a 42M70e79d33k94o95v37á 7634675246100

Já budu klidně spát i bez této informace;-D Naší 12 puberťačce (to už aní není skoro,ale úplná puberťačka) Activity junior, a nějakou dárkovou kartu do obchodu s oblečením, ona bude děsně důležitá, že si může jít sama koupit něco na sebe a navíc si vybere podle sebe, já už si netroufám:-)) A má slíbenej mobil, no.

+1/0
26.11.2016 19:56
Foto

J76a88n80a 26M36a58j24o21v35á 4315862876533

Při současné nezaměstnanosti na jeho místo nikdo nečeká... A on nejspíš na lepší nemá... A tak jezdí a je protivný.

+7/0
26.11.2016 18:33
Foto

J55a57n51a 80M64a93j49o41v96á 4715682316923

Ale... s dopravci je vždycky sranda, zrovna dneska jsem něco objednávala... Bude to zas adrenalin :-)

+4/0
26.11.2016 18:45



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.