Diskuse

Když vás doktor léčí fernetem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to by mě dorazilo... bejt na tvým místě. :-) Já jsem totiž asi úchyl, neboť své odběry krve ráda sleduju a spolupracuju! Ale kdyby mi někdo po nich nabíd panáka, tak nepohrdnu....;-) Jinak - dobrá reportáž! R^:-)

1 0
možnosti

Šárko, ty jsi blázen! ;-D

Děkuji za pochvalu;-)V

0 0
možnosti
Foto

Teda mně je blbě jen to čtu!:-(

2 0
možnosti

z té matematiky, že jó? ;-D;-)

1 0
možnosti
PM

P14e86t50r 42M68u27r25č57e85k

23. 10. 2016 19:34

Toto Vám věřím a ja jsem na tom taky taky tak. Dostal jsem kyblík s ampulkama a po vyzvání jsem si na křeslo radši lehl. Rosil jsem se až nějak moc ale přežil jsem to...U svého pana doktora jsem vyslechl jenom takovou poznámku jestli mi je dobře.

Nebylo mi dobře. Ale pan doktor měl pochopení a já vytáhl z tašky flašku ferneta.

To víte že jsme si dali a bylo mi hned líp.

Od té doby chodím k panu doktorovi už jen s flaškou ferneta.

1 0
možnosti

já s úsměvem...vždycky si totiž vzpomenu na ten rybízák:-) A nedávno jsme se potkali v metru na eskalátorech, bavili jsme se o tom, protože na to nelze zapomenout, tak mě napadlo, že o tom i napíšu ;-)

Díky za příspěvek!

1 0
možnosti
Foto

Taky nesnáším odběry krve! To Vás plně chápu. A taky neumím ve vypjatých chvílích myslet na něco pozitivního. Před pár dny jsem byla na magnetické rezonanci: to je takový ten hnusný hučící tunel, trvá to asi půl hodiny. Místo abych si představovala kytičky, motýlky a náruč milence, jsem si vzpomněla na jednu hororovou krimi od Adlera Olsena - Žena v kleci. Přesně tak jsem se cítila.

Už jsem se bála, že na mne zapomněli a že tam zůstanu navěky. No nezůstala, ale ferneta mi nenabídli.:-(

1 0
možnosti

no jo, státní zdravotnictví, to můžete být ráda, že Vás vůbec vyšetřili, natož aby Vám nabízeli ferneta! ;-D

Dělala jsem dlouhá léta ve zdravotnictví, sice v administrativě, ale prošla jsem řadou oddělení, kdysi v mládí jsem chtěla studovat medicínu ( ale můj zakrnělý mozek mi to prostě nedovolil...asi věděl proč to dělá..;-D), tak jsem se hodně zajímala o to, jak to tam chodí. Mimo jiné jsem se i dost dozvěděla o magnetické rezonanci, v TV jsem viděla dokument o lidech, kteří mají klaustrofobii a musí tímto vyšetřením projít...opravdu nic příjemného.

Pavlo, pokud někdy přijdete na sraz blogerů, hlaste se, máte u mě panáka ferneta za statečnost!;-)

0 0
možnosti