Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

ja dneska taky strasne trpim: pracka i mycka si na me otevrely pusu, vietnamky klouzou po morkym chodniku, Stella smrdi - páč zmokla a za pecíííínek chleba jsem dal na Naplavce 60 korun - proste utrpeni. takze zalezu do postele a hotovo

2 0
možnosti
Foto

Se máte... Já musím jet venčit psa, kterej do toho mokra nebude chtít jít.;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Mirko, po přečtení jsem ráda, že se můžu nazvat tak něžným až titěrným názvem-skřítek!;-D

2 0
možnosti

Ty jsi přímo královna všech skřítků, co ráno vstane a hned už oheň v peci vzplane! ;-);-D

Hezký víkend, Jitu! V

1 0
možnosti
Foto

Přidělte četu trpaslíčků manželoví. Navrhovala bych tu vysávací a zametací, pro začátek. Jistě je velký sportovec a tak může (s trpaslíčky) organizovat "hokejkové" turnaje tu smetákové, tu jiné :-). R^R^

2 0
možnosti

Jano, děkuji za šikovnou radu. Dnes velí četě u sporáku, rád vaří ( na rozdíl ode mě), takže když se mu chce velet, jde do toho naplno, na vše mu odpovídám "ano, šéfe" ;-)

Hezký víkend:-)

0 0
možnosti
DV

D96a26v26i75d 85V55l81k

17. 9. 2016 7:29

Krásný Mirko.Můj drahý skřítek Vladěnka měří 181centimetrů,takže ji u práce nepřehlídnu a občas trochu pomůžu.Uvařím oběd,pověsím prádlo,uklidím kuchyň. To už jsem taky skřítek?:-)

1 0
možnosti
Foto

Kdepak, já bych myslela, že jsi Náčelník kmene skřítků a ti jsou k Tvým službám, víš? :-).

Kdysi dávno, když jsem šla po mateřské do práce (to je fakt pravěk), jsme doma řešili přítomnost pana Setoudělala. :-) :-).

2 0
možnosti

Tak to jsou skřítci! ... opravdu jsem si začínal myslet, že to dělá někdo jiný! .-))

2 0
možnosti

to je tak, když si chlap začíná myslet, Michale....bacha na to! ;-);-D

Díky za nákuk, hezký víkend :-)

0 0
možnosti
DS

no jo, ti přičinliví skřítci;-D. Mně tedy nikdo nic nevyčítá či nepředhazuje, ale spíš mi starší děti říkají "no mami, neříkej mi, že jsi nenašla chvíli na to, aby sis přečetla tu skvělou knížku. Kdybys nekoukala na seriály (když ono se u nich tak krásně usíná) a nečetla ty blogy, tak bys to určitě zvládla". No nezvládla. Poté, co jsem musela řídit ty skřítky, co vyprali dalších X praček (nebo ty ze včerejška vyžehlili), uklidili koupelny, uvařili a poněkolikáté za den vysáli či vytřeli (nám tu línájí retrívr, 2 kočky a 2 ženské), mezitím prošli několikrát se synkem zvířátkové a říkadlové knížečky, tak jsem prostě grogy a buď "čumím do b..a nebo spím". Mějte se prima :-)

2 0
možnosti

jste prostě vopravdická Ženská! A to se cení, Dášo, takových je málo, zatraceně málo...;-)R^

0 0
možnosti
Foto

;-)

Ziji sam, zadna zenska mne svymi recmi nerusi. Vim, ze co si neudelam, to se u mne nestane. Skritci u mne jsou. Jsou zlomyslni a schovavaji mi veci.

0 0
možnosti

možná to ti skřítci dělají naschvál...nebaví je být v bytě jen s Vámi, možná by to chtělo trochu vzrůšo...;-)

Hezký víkend, Jaroslave:-)

0 0
možnosti
Foto

Tobě skáče prádlo samo do pračky??? I když někomu se prý přičaruje čisté a vyžehlené do skříně, takže to asi možné je.;-) Jdu věšet mundúry...

2 0
možnosti
Foto

No nevím jak u vás, ale u mě dokonce do šuplíků přistanou třeba i nový ponožky a slipy aniž bych se o to jakkoliv přičinil.;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS