Diskuse

Kozičkové obklady

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Miri kup mu kozí sýr (nějaký nepasterizovaný) a oblož koleno ;-) jako v Dařbujánovi R^

2 0
možnosti

No ale - vite dámy, jak krutý je přechod od akce "only for man" do akce "I must go home" ? :-P

2 0
možnosti

víte, kolego, jak krutý je přechod ze zaměstnání, kde jen kafíčkujete, bavíte se, nic neděláte, do domácnosti, kde se jen válíte anebo sedíte u počítače a píšete blbosti na blogu?? ;-D

Všechnu tu práci okolo dělají přeci ti malí domácí skřítkové...;-)

0 0
možnosti
DS

Mirko, kozičkové obklady budou zřejmě z té řady terapeutických rad jako "zdravý pohyb na zdravém těle", že? Tak se držte, bolavé koleno bude zřejmě ještě vyšší kalibr nežli rýmička.:-)

1 0
možnosti

no, jak jsem uvedla níže, blíží se období velikonočního úklidu, myslím, že se právě ke kolenu přidá ještě ta jejich pověstná rýmička...;-);-D

0 0
možnosti

jé, díky za návštěvu ;-) Jsem ráda, že jste se pobavil :-)

0 0
možnosti
Foto

Nojo, já to říkám furt...jsou to jenom chlapi;-DR^ Mně zase kašle "obývák", až duní dveře a rýmička taky nesmí chybět. Jen ať to nechytnu já8-o

3 0
možnosti
Foto

Ty seš určitě odolná. Ne jak já.8-o;-D

0 0
možnosti

Děkuji za palec, Marie:-)

0 0
možnosti
ZS

Hele ho! ;-) ...že pozdravuju a pěkně se o něj starej;-)

1 0
možnosti

holka, kde já mám, tady v Praze, sehnat kozičky na obkladování?! ;-D

..tak má po kozách! :-P;-)

Pozdrav vyřídím:-)

3 0
možnosti
Foto

;-D;-DTak farmu, jo? Hlavně to s ním přežij a neuhoň se.:-) Kozičky jsou u mě, kdyby se chtěl aspoň podívat.

1 0
možnosti

vyřídím! ;-) Ty moje už má prej vokoukaný...;-(;-D

Zdravím :-)

2 0
možnosti