Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^R^R^všichni mají můj obdiv, pejsci i lidé, díky za krásnou reportáž:-)

1 0
možnosti

Soni, děkuji za návštěvu a za pochvalu. Je to tak, je to velmi náročná, ale úžasná práce :-)

0 0
možnosti

To je super akce, a moc povedený blog.

Díky!.

1 0
možnosti

Jé, opět Vás po dlouhé době zdravím, Maruško :-) Taky děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Kde je selfie s Mistrem? ;)

1 0
možnosti

...až po Vás, Karle...;-):-P

1 0
možnosti

Bohulibá činnost. A byl tam i Kája! :-)

1 0
možnosti

Ano, to je, Ondřeji :-) Kája je tam každým rokem, je jedním z hlavních sponzorů...

1 0
možnosti
Foto

R^Těmhle psům a lidem, kteří se o ně starají, patří můj velký obdiv:-) Díky za reportáž, Mirko:-)

2 0
možnosti

Je to tak, je to moře práce a času! Je vidět, že tu práci dělá tým Helppes srdcem :-)

2 0
možnosti
Foto

Mirko, záslužná a zajímavá akceVR^

2 0
možnosti

Jitu, to určitě! Už se těším na další akce :-)

0 0
možnosti
Foto

Super akce a super článekR^

1 0
možnosti

Díky moc! Přijďte se za rok podívat ;-)

1 0
možnosti
Foto

Fakt moc pěkný.R^

Potřásla sis rukou s Mistrem?:-))

1 0
možnosti

Díky, fotoblog jsem rodila čtyři hodiny, tak budu ráda za každou pochvalu! ;-D S Mistrem jsme si nepotřásli, zrovna když k tomu mělo dojít, obstoupily mě kamery z televize a byly po mně vyžadovány rozhovory...Mistr měl pochopení. Tak snad příště, no....;-D;-D:-P

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS