Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Všem moc děkuji za přečtení a příspěvky, pobavily! ;-D;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Většina Čechů má tyhle dvojsmysly nepopsatelně ráda ;-DR^

1 0
možnosti

S tímto nadpisem nelze prehlédnout/neprecíst...karma

1 0
možnosti
Foto

Češtinu miluju! Díky za pobavení, Mirko.R^;-D;-D

1 0
možnosti

Jak to maji instalateri s velkym perem, nevim, ale je statisticky dokazano, ze muzi s knirem podvadeji 15x casteji nez zeny s knirem.;-D

3 0
možnosti

Dvojsmysl by to byl, kdyby v té větě bylo "bude ti TO muset prošťourat". S tím "bude TĚ muset prošťourat" je to příliš okaté.:-)

3 0
možnosti

Také mám takový názor. Pokud řekla "bude TĚ muset prošťourat", tak to jako moc vtipná ironie nevyzní. Spíše naopak.

2 0
možnosti

Hlavně, aby nepřišel s malým...tedy menším, než je potřeba:-)))

1 0
možnosti
Foto

I s malým ... ehm, pérem, se dá prošťouchnout veliká a hodně ucpaná díra...

1 0
možnosti
Foto

R^Dobrý.:-)

Dám taky příklad ze života, je o tom, jak jsou dámy ze zvířecích útulků přímočaré, nepotřebují dvojsmysly a jdou přímo k jádru. Když jsem byl na poslední umísťovací výstavě, s jednou jsem se bavil a na konverzační otázku jsem odpověděl, že jsem se akorát vrátil z dovolené a musel do práce.

Načeš dáma okamžitě replikovala:

"Jó, práce. Ten, kdy ji vymyslel, ji měl naučit onanovat, aby se udělala sama."

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS