Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když ona Rusalka je dost nudná. Asi to chtěli oživit.;-)

0 0
možnosti
Foto

Rv Kvůli vulgaritě jsme asi před třemi lety odešli ze Stavovského divadla. CHjo.8-o

1 0
možnosti

Asi jste viděli Jedenácté přikázání, odešla jsem o přestávce...

0 0
možnosti
Foto

Společnost nějak bulvárovatí... Mně tyhle šokézní vějičky taky moc neuchvacují. Angličtina na to má hezký idiom: "skákat přes žraloka" :-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Jumping_the_shark

0 0
možnosti

Zdravím, kolego! ;-)

...zajímavý výraz ;-D

Díky za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

V Národním jsem byla naposledy na Malém princi a odešla po přestávce na bar.

O Rusalce jsem slyšela, a bohužel neslyšela nikoho z mých známých, komu by se líbila ;-D. I značně nepuritánští a jurodiví diváci neměli pro toto provedení slova chvály :-/

1 0
možnosti

..hodina velkého trestu se přiblížila, Bergerová!;-D;-)

0 0
možnosti

Bohužel, do Národního už dávno nechodím. Nevím pro jaké obecenstvo tam hrají, pro mě ne...

0 0
možnosti

Byla jsem tam na V rytmu swingu buší srdce mé - to byla skvělé a pak na Audienci u královny - s Janžurovou, to bylo trochu dlouhý, než se tam vystřídali všichni předsedové, ale zajímavý. Jinak mě to taky moc neláká.

0 0
možnosti

Ano! Pred oponou za oponou nesmi nikdo stat, nebo nebudu hrat! Uz jdu!-))

1 0
možnosti
Foto

Před oponou za oponou nikomu nesmí stát nebo nebudu hrát :-)

2 0
možnosti

zajimalo by me, na cem vyrostla Poctova;-)

0 0
možnosti

J21a63k66u21b 70H61o51z49a

10. 7. 2019 11:33

Sex táhne, ale za čecháčkovskou kulturu bych se to označovat neodvažoval. Tohle přišlo ze západu. Namátkou Spartacus: Blood and sand, Game of Thrones....

2 0
možnosti
Foto

Bylo-li to skutečně tak, tak to bylo doopravdy "hustý". Ale, že by mne zrovna toto přilákalo na další představení Rusalky, tak to ne. :-P

0 0
možnosti
Foto

R^Paní režisérce to možná v reálu chybí:-P

4 0
možnosti

Honzo, myslim si, ze jsi uhodil hrebik na hlavicku. Nekdy zacatkem sedmdesatych let me tu kamaradi "vytahli" do divadla na jiste historisko-psychologicke drama. Tam se na jevisti taky sexovalo, i kdyz ne tak udajne otevrene jak to popisuje Mirka v te Rusalce. I na ve veci sexuality jinak liberalne zalozene Severany to bylo moc silne kafe. Jedna renomovana psycholozka, ktera to predstaveni taky shledla, se nechala slyset, ze to provedeni hry je vyrazem reziserciny sexualni frustrace.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS