Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mirko, vám to tedy se Sunnym moc sluší!

Muž, jako přispívající, dostal pozvánku, bohužel se nemohl této akce zúčastnit.

Ale bylo to moc hezké, a doufám, že ti, kteří si psy převzali se s nimi brzy skamarádí.

Díky, že jste to napsala a dala pěkné fotky.

1 0
možnosti

že jsme pěkná dvojka, co? ;-)

Ti, kteří si pejsky přebírají, jsou s nimi v průběhu výcviku v kontaktu, aby si na sebe zvykali. Takže si myslím, že už kamarády, při přebírání, jsou :-)

Akce je velmi náročná, tým Helppes má můj velký obdiv! Povedla se a mě těší, že jsem vám, čtenářům, mohla přinést malou "super" reportáž :-)

Maruško, děkuji za přízeň! V

1 0
možnosti
Foto

Díky za blog a odlehčení v napjatých časech, Mirko. A ti lidi kolem těch psů jsou prostě fajn lidi.

Karma Tobě i jim R^

1 0
možnosti

Tomáši, díky moc, všichni z Helppes si zaslouží obdiv a pro tu námahu a mnohdy dřinu poklonu až k zemi. Je to práce, která má fakt smysl, kéž by bylo takových víc, že? :-)

Koukám, že Tebe ten Andrej nějak tíží...tak jsem ráda, že jsi se přišel ke mně odlehčit ;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Nádherné fotky a super akceV Byla jsem tam loni a fakt je to zážitek R^ A božský Kája, ten se loni bavil s každým, tancoval, zpíval naživo - fakt machr. Ale Miro byl namachrovanej a nechtěl se ani fotit Rv Díky za krásnou reportáž ségra :-)V

1 0
možnosti

Díky, fotky fotili jiní fotografové, ale souhlasím, že se povedly;-) Karel nejdříve slíbil 3 písničky, pak na přání publika přidal další 2, je fakt dobrej :-) Miro je mi sympatický...asi neměl svůj den..

Velmi sympatická byla Anička Fialová, vyfotila se s ní i naše Anežka, má zážitek, holka! :-)

Dík za návštěvu, snad se daří..? ČAu

0 0
možnosti
Foto

R^Miri, tohle jsou prostě srdcovkyV:-)

1 0
možnosti

Ano, jsou! :-) Zdravím Tě ;-)

0 0
možnosti
Foto

Super hezká akce, závidímR^.V

1 0
možnosti

Ahoj Jiříku, byla to náročná akce, vůbec to těm lidem z Helppes nezávidím, ale povedla se a s tím pejsekm to bylo opravdu super! :-) Ahoj v listopadu;-)V

1 0
možnosti
Foto

Mirko, moc pěkná reportáž, psímu krasavci i tobě to sluší;-)R^

1 0
možnosti

Jitu, děkuju, je to miláček a je fakt krásnej!! V

1 0
možnosti
Foto

R^Dík za repku, Mirko! To je ale krásná práce s posláním. Je fajn, že jsi u toho. A děsně tomto na fotkách sluší! A Sunny je taky fešák....;-)V

1 0
možnosti

Děkuju, Šári:-) A že mi toho fešáka po boku závidíš! ;-);-D

0 0
možnosti

Asisťáci umí víc než si kdo dovede představit... a jejich pán má doma pravý poklad VR^

1 0
možnosti

Přesně tak, Jano! Líp bych to nenapsala...;-)R^

1 0
možnosti

D52a66v43i41d 82V75l13k

7. 10. 2017 20:32

To je aspoň bohulibá činnost.Hezká reportáž MirkoR^

1 0
možnosti

Davide, díky! Činnost Helppes má fakt smysl a jsem ráda, že můžu občas přijít na akci jako dobrovolník. Těší mě to :-)

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné! A Sunny opravdu vypadá jako "sluníčko".R^:-)

1 0
možnosti

Děkuji, Pavlo, je to miláček. Byl to opravdu super den :-) Docela se mi po pejskovi stýská...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS