Diskuse

Být IN je stejně nejvíc! :)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsi moje ségra R^ ....... já taky nesportuju ;-D A koukám, že i s tím psaním jsme na tom stejně ;-D ......nebo spíš :-/......... každopádně - měj krásný den sluníčko naše VV

1 0
možnosti

Tak bacha, až si půjdeš kupovat bundu "na ven"...;-D

Kájo, myslely jsme na sebe ve stejný moment, vlezla jsem na blog, že se podívám, zda jsi něco napsala a Ty na diskusi!

A hele, babo, čti taky občas zprávy na Whatsappu, jo?

V květnu budu mít volnější odpoledna, mohly bychom se snad konečně po delší době zase vidět, ne? Ozvi se;-)

I Ty měj krásné dny, Kájenko...:-)

1 0
možnosti
MV

vis, co je zvlastni? kdyz ctu tvoje blogy, ctu je v melodii tvyho hlasu, kterej znam z cteni ve Slunecnici...

a bud dlouho IN!

1 0
možnosti

Marku, mám to podobně u čtení Tvých blogů ;-) Pokusím se být nejen IN, ale i TELI a GENTNÍ, zní to líp, co? ;-D

Dík za návštěvu:-)

0 0
možnosti

Děkuji za palec, Hanko a také Vám posílám jeden z úsměvů, těch není nikdy dost! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Mirko, takhle já pokaždé sháním obyč boty na ven. Poté, co jsem posledně sběhal asi deset krámů a všude mi nabízeli úzce specializované na různé možné i nemožné sporty, jsem nakonec objevil slušné outdoorové univerzály v, považ, Sportisimu:-)

1 0
možnosti

Tleskám, Honzi, tomu říkám vytrvalost, jsi CHLAP! ;-)R^

Těším se zase ve Slunečnici :-)

1 0
možnosti
Foto

Když Tě tu tak vidím- všechno nejlepší k svátku, hezky sis blog načasovala;-DR^

2 0
možnosti

díky:-)

Šárko, nebudeš mi to věřit, ale zrovna včera jsem měla od začátku roku PRVNÍ VOLNÉ ODPOLEDNE!! A tak jsem sedla a psala, měla jsem doslova absťák!!

Jinak jedu od rána až do večera, jedu i o víkendech, občas padnu na hubu, ale pak vstanu a zase jedu ;-D Od května už by to nemělo být tak hektický, nastanou změny....

1 0
možnosti