Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Š34t49ě23p25á40n81k70a 29B72e27r16g53e29r40o74v86á 8983211720550

Téda, tos měla pech ;-D ;-O

0/0
28.11.2016 21:28

J50a20r15m14i79l94a 86M23a48r97e92š60o18v78á 1634688190916

To jste mě vyrazila dech, pomalu nevěřím, že se to stalo.Objednávám si po netu docela často. S Českou poštou je to jednoduché, ta mě zásadně nezastihne doma a mám jen vzkaz ve schránce, že je balíček uložen na poště.

Ostatní doručovací služby, např. PPL jsou naprosto v pohodě,ráno toho dne pošlou sms s tím,že budou doručovat a přibližně v kolik hodin a prosí o potvrzení, že budu přítomna.Na místě jsou pak velmi slušní, platit kartou není problém.

+1/0
28.11.2016 11:56

M17a12r85t97i44n 25K89l68u76v73á32n20e81k 9692878173523

Tekéto chovanie by som čakal od Českej pošty...

Niesu takí hulváti ale funguje to stejne.

+1/0
28.11.2016 10:01

J24a44n 19P44a45v93e56l 8793732348556

Já osobně si věci nechávám posílat do práce. Plně chápu, že tihle lidé nechtějí makat do devíti večer. Samozřejmě, ne každý má takovou možnost.

Co se konkrétního řidiče týče, určité procento lidí, ve všech povolání, ve všech věkových skupinách, jsou hlupáci, hrubiání, .... . Člověk na ně občas narazí a nic s tím neudělá.

+2/0
27.11.2016 20:58

M44i49r75k16a 77Š16v14a69r68c51o75v89á 4238218275231

já si do práce nechávám posílat málokdy, protože směnuji....souhlasím, že se takový člověk občas najde ve všech povoláních, prostě, je to o lidech...

0/0
27.11.2016 21:56

I89r37e26n32a 71N11i35č48o34v10á 2563707188394

Naprosto s paní Švarcovou souhlasím, taky se mi stalo něco podobného, psala jsem že budu platit karkou a třikát jeden a ten stejný řidič mě vždy odvětil, že mu zařízení na karty nefunguje a že zboží vrátí s tím že jsem odmítla platit hotově, po stížnosti na chování řidiče, které se tak trochu podobalo, chování řidiče p.Švarcové mi byla zásilka doručena a já mohla platit karkou, jen bohužel ten čas jsem si nedokázala vybojovat a musela jsem se pořídit. Bohužel to nebylo poprvé a taky si myslím že né naposled.Není nad to chodit do přeplněných kamených obchodú hlavně teď a vystávat fronty jak za totáče neb všichni nakupují jak oživot;-D

+2/0
27.11.2016 18:58

D27a69v89i44d 33H36o96l26e42c 3749644283479

Já nakupuji přes internet dost často,když nakupuji přes Heuréku tak hned platím kartou a nikdy jsem se s takovým jednáním nesetkal.

0/0
27.11.2016 17:41

M10i48r53k94a 33Š28v80a65r51c57o11v82á 4438248375801

já už nyní také raději hned platím kartou, předtím jsem ji neměla nastavenou na on-line platby, po této zkušenosti už nikdy jinak, než platbou on-line! ;-) jen doufám, že snad bude s dalším řidičem lepší domluva..:-)

+1/0
27.11.2016 21:54

P77ř59e42m61y39s33l 15Č98u78l86í89k 8250723942500

Česká pošta a InTime mi poslali sms, pravděpodobné doručení druhý den mezi 9:00 až 17:00. Já jsem nevěděl, že to je jen nezávazná informace (na nic) a pokaždé čekal doma. Druhý den přišla SMS, že dnes a zase mezi 9:00 až 17:00. Přijel v 18:00.

Takže z mého pohledu je asi nejlepší Česká pošta, když nebudete doma, tak to dají na poštu, (když budete, tak třeba taky) a nebo rovnou nechat poslat na poštu. Ale jednou se jim to podařilo uložit na úplně jinou poštu. Pokud máte poštu blízko a bez front.

+1/−1
27.11.2016 17:10

M67i53r62k35a 10Š80v14a32r52c37o72v74á 4228888605891

poštu mám poměrně blízko, ale pobočka je tak malinká, ze třech přepážek jsou otevřené vždy jen dvě a docela dlouho...pak vám nezbývá než čekat a čekat a čekat ve straaaašně dlouhý frontě:-/

+1/0
27.11.2016 21:57

J22o69s45e63f 25C32h66ý18l75e42k 5537257469370

Také tyhle služby využívám. Nikdy jsem neměl podobný problém. Vždy OK.

0/0
27.11.2016 16:47

M64i91l56a16n 43S38t79e88h36l10í72k 7360899333661

Pokud to jde, nechávám si zboží z e-shopu doručovat Českou poštou. Vždycky od nich dostanu informaci, jestli budou doručovat dopoledne, nebo odpoledne a podle toho se zařídím. A když je prošvihnu, nic se neděje, dostanu avízo a zásilku si druhý den vyzvednu osobně na poště (pouze v těsně předvánočním období je to na poště pro velký nával taky o nervy).

+1/−3
27.11.2016 15:57

K57a91r20o27l95í77n54a 37H40o35r44o86v53á 3589663365882

Já taky.

0/0
28.11.2016 9:11

S85t25a71n79i28s16l54a31v 19B33u43r45i90a88n 5423424514277

To je hrozná zkušenost. Už jsem mnohokrát nakupoval přes internet a vždy to bylo O.K. I s Českou poštou mám dobré zkušenosti a vše hlásí předem a je možné si termín opravit.

+2/0
27.11.2016 14:34

M49i43l96a49n 58W20e64l26s79e97r 5512368408691

Jen jestli nekecáte. Já jsem se s takovým jednáním zatím nesetkal.

+1/−1
27.11.2016 14:17

P73a83v49e73l 61M85a39t85a65s 1951865540217

Nekecá.

Kde jsou ty doby, kdy doručovatelé byli vesměs slušní, vstřícní a dalo se s nimi na skoro všem domluvit!

+3/0
27.11.2016 14:21

M91i49r46k12a 54Š12v40a26r91c90o46v65á 4618248125351

víte, ač mi hodně lidí říká, že jsem ukecaná ženská, přísahám, že nyní nekecám! Fakt! ;-)

0/0
27.11.2016 21:59

J55a79n 82S92v72a70t17e48k 4678796648876

Osobně mám s internetovými obchody i s doručováním dobré zkušenosti. Pokud se někdy stalo, že chtěli doručit něco v jinou dobu (dříve), kdy jsem byl v práci, upozornil jsem je, že tam mám dodání po určité době a že na tom trvám, nebo že mi to mohou doručit do práce, pokud ovšem jde o menší balík. Vždy jsem se domluvil jak s internetovým prodejcem tak i s doručovatelem.

Měla jste evidentně pech, že jste narazila na pána, který se buď velmi špatně vyspal, nebo to je prostě taková nátura (pak bych mu doporučil, ať dělá něco, při čem nepřijde tolik do styku s lidmi - jistě taková zaměstnání jsou).

+1/0
27.11.2016 13:25

P63a76v11e61l 13M97a72t76a43s 1951965330987

Těch pánů bohužel u doručovacích služeb začíná přibývat.

+3/0
27.11.2016 14:22

R52a80d91i13m 18P10o70l37á60š19e25k 9146613479309

Pán zřejmě neuměl zvládat stres, protože pokud je balíků hodně,. je to docela tvrdá práce.

+1/0
27.11.2016 14:54

M41i96r43k73a 46Š51v62a25r89c83o61v62á 4518358905581

noo, já bych řekla, že už to má pán v povaze...

+1/0
27.11.2016 22:00

J81i58ř92í 30D89a24n45i59š 5791928602132

Za mě je článek klasická zloba na posla.

Já vidím chybu v komunikaci mezi e-shopem a přepravní firmou.

"A mimochodem, pokud Vás ta práce nebaví, tak ji nedělejte!! Víte kolik jiných schopných a slušných lidí čeká třeba právě na Vaše místo?!"

Většina lidí musí dělat práci, která je nebaví a dostávají za ni přibližně stejně peněz, jako kdyby si důkladně ošéfovali sociální dávky a seděli doma. A na jeho místo se opravdu moc lidí nehrne.

+1/−2
27.11.2016 11:06

P67a84v57e51l 60M51a44t46a61s 1331865570897

A to mě má jako příjemce zásilky, který udělal vše proto, aby mu to doručili ve vhodnou dobu na vhodné místo, zajímat????

+5/0
27.11.2016 14:23

J65i12ř29í 55D47a29n12i68š 5591438542682

Ne, zajímat vás to nemusí.

Prostě to přijměte jako fakt.

Další možnost je rozčilovat se nad něčím, co nemůžete změnit.

0/0
27.11.2016 17:07

J27a39n 27P61a83v92e52l 8903592568146

Poslední odstavec je blbost, ale to Vám nikdy nikdo nevysvětlí, protože tomu chcete věřit.

0/0
27.11.2016 20:55
Foto

D35a20l11i98b89o54r 95B58a71r45t40o34š 5224250137429

ono je to tak, že si někteří zaměstnanci myslí, že zákazník je tam pro ně a ne oni pro zákazníka.....a to je veliký problém v charakteru, myšlení i cítění, ale kde nic není ani čert nebere...........asi se nějak nepovedla výchova tohoto jedince...i když takových je víc....

+7/0
27.11.2016 10:48

D73a57v43i17d 51V12l82k 6436225268847

Nechci se toho pána vůbec zastávat, ale tihle chlapi z přepravek jsou chudáci.Ty firmy se k nim chovají jak hovada a vánoce jsou pro ně peklo. Takže to samozřejmě dělají i ti co se nechytnou nikde jinde. A jinak zvykej si, za deset let tady budou jen eshopy a supermarkety. Na kamenné prodejny kašlete, všechno si tam přijdete prohlídnout, zjistit informace a necháte si poradit a pak si to koupíte přes internet. Takže úroveň služeb jde do háje! Ale hlavně , že jsou "Slévy":-/

+6/0
27.11.2016 10:42

M77i39r43k65a 40Š18v96a92r45c45o29v21á 4248638845821

Davide, jen proto, že toho mají hodně mě může jeden z nich poslat do prdele?! :-/

0/0
27.11.2016 22:03

D33a85v15i14d 45V80l60k 6776425258497

Ne a to jsem ani nenapsal.

0/0
27.11.2016 22:18
Foto

J62i32ř36í 67M86i73t68á28č28e37k 5786108262240

Pokud mohu a je nutná zásilka, nechám to přes poštu a balík si vyzvednu sám při nějaké cestě okolo (jezdím skoro denně). Máme tu Alzu a Mall, zde vyzvedávám osobně. A je klid :-). Ahoj Miri.V

+3/0
27.11.2016 9:45

P31a67v96e54l 46M29a53t66a28s 1591565160217

Mall a Pošta;-D;-D;-D

Dvě nejhorší organizace, fungující v e-obchodu, jaké znám!!!;-€;-€;-€

0/0
27.11.2016 14:25
Foto

J48i95ř78í 64M32i24t67á44č69e18k 5766418472540

Nevím proč Pošta? Doručovatel mi vhodí výzvu do schránky a já si pro to, když mi to časově vyhovuje, dojdu. A ony dva fungují normálně, někdy je musím v případě vyřízení reklamace pochválit. Záleží, jak si to představujete Vy, pane Pavle. Nebo musíte ve všem vidět levotu?8-o

0/0
27.11.2016 14:38

M44i65r55k53a 85Š88v89a23r23c62o33v95á 4948958955141

Ahoj! ;-)V

+1/0
27.11.2016 22:04

R76a21d80i61m 29P31o48l71á55š84e57k 9796613589299

Taky jsem se s takovým jednáním nesetkal.

Před pár roky paní z dodávkové služby volala několikrát, předávka se posunula a musel jsem ji na mou adresu navést. Asi tehdy nebyly ještě tak dokonalé internetové mapy.

Dneska už si to nachází sami a dokonce mám pocit, že celou trasu jim dopředu trasuje počítač a oni podle toho itineráře jen jezdí a předávají.

Fakt je ale, že nemám zkušenosti s poznámkami, protože obvykle nic speciálního nechci. Zásilky platím předem internetovým bankovnictvím.

Chápu, že je to pro některé eshopy určitý problém, protože poznámka je až úplně na konci formuláře, zdánlivě není důležitá a lidi ji vyplňují málo. A nedá se natvrdio naprogramovat, někdo musí osobně tu poznámku přečíst a podle toho, co tam je, se zařídit. A to se občas nedělá.

Jinak mně se na menší balíky osvědčila Česká Pošta. A sice ten systém, kdy mně dají do schránky jen lístek a já si vyzvednu balík na poště. protože pokud ten balík unesu, je to z hlediska doručení absolutně náhoděvzdorné, prostě si pro balík na poštu zajdu tehdy, kdy mně to vyhovuje. Třeba hned druhý den nebo až ke konci doby, dokdy to na poště skladují nebo třeba v sobotu dopoledne. kdy jsem zaručeně doma.

+1/0
27.11.2016 9:31

M22a97r73i18e 10Š72í15p70k27o31v35á 5822252414357

Nakupuji výhradně v eshopech, a docela dlouho. Naprostá spokojenost. Jen jednou za tu dlouhou dobu se stalo, že si nějaký chytrolín přečetl blbě adresu, a stál v ulici se stejným názvem v Praze, místo za Prahou:-)). Tím se doručení o den opozdilo. Takže celkem dobré:-)

Momentálně mám nejlepší zkušenost s Českou poštou.

Dávají termín doručení v rozmezí dvou hodin, a přijedou. Ostatní doručovací služby tak spolehlivé nejsou.

0/0
27.11.2016 9:20

P29a71v48e65l 41M65a60t85a34s 1221275820967

A opravdu mluvíte o České poště?? Termín doručení den od rána do večera, přesněji to neumí, telefon je pro ně sprosté slovo, takže ho v průběhu doručování nepoužijí a balík Do ruky zkusí doručit jednou (od rána do večera, bez použití telefonu), pak si ho ty jeden obtěžovateli vyzvedni na poště a jako bonus si sám zjisti, na které!!!

+3/0
27.11.2016 14:29

R11a41d19i61m 63P42o20l96á30š86e94k 9406713499629

Hm, na lístku je číslo zásilky, takže si na internetu zjistíte, kde zrovna na poště ten balík je.

Co se týká uložení balíku na poště, ukládá se vždy na spádové poště k adrese doručení. Pokud topotřebujete jinde, můžete si na poště nechat pobočku, kde Vám ten balík uloží, přepsat.

0/0
27.11.2016 14:57

M39a93r48i32e 40Š30í65p84k41o94v27á 5632612224497

Ano, o České poště. Když si můžu vybrat, volím ji. Dokonce jsem si naposledy připlatila 10,.kč:-))))

Asi záleží na Depu, a doručovateli. Dostanu email (s číslem zásilky, kterou mohu sledovat na c-post tracku) a sms den předem, s datem doručení. A ráno sms s časem doručení. A doručovatel mi volá, že je na místě, ať si jdu pro zásilku. Naprosto bez problémů.

+1/0
27.11.2016 15:34

J95a82r88o17m69í85r 22P73i28n82k31a38v97a 6841520356685

Nakupuji přes internet už dlouho, s takovým chováním jsem se ještě nesetkal, spíš naopak, pomůžou mi s těžším balíkem až do domu. Minulý měsíc. pojízdná brána, pomoc až do domu.

+2/0
27.11.2016 9:16

P25a96v56e40l 73M93a52t76a45s 1551765650467

Zatím máte štěstí.

+1/0
27.11.2016 14:30
Foto

O78t57a84k80a89r 22S50e63k79l 4751263305290

Taky se svou troškou do mlýna. Ani tak o doručování ( i když bych měl také nějakou historku) , ale o způsobu jízdy MNOHÝCH řidičů PPL , DHL a pod firem. Jezdí jak hovada , abych tak řekl. Včera mě předjížděli v obci dva takoví , zjevně závodili - bez blinkrů z pruhu do pruhu , nejméně 90 km/hod. Skoro bych řekl , že policie je toleruje . Není totiž možné , aby se takoví týpci do měsíce "nevybodovali".

No , a potom přijede s Vaším povlečením o 4 hod dříve.....:-)

+6/0
27.11.2016 7:13
Foto

J49i19t91k66a 10Š88t69a57n48c63l65o18v32á 6878467400343

Já sama mám zatím jen dobré zkušenosti. Ale jelikož je syn častějším zákazníkem a bývá hodně v terénu, může být naprosto klidný. Jsem totiž stále po ruce a jeho balíky bezpečně přebírám;-D

+1/0
27.11.2016 7:10
Foto

N40i44k17o81l13a 72Š52t26e93f39a83n 4159449303394

Mirko ;-), přesně jako doručovatel funguje náš stát. Lidi co mezi námi vyrostli se umí správně zakulit do práce a řádit v ní. I zeman byl vybrán přímou volbou lidu a jak dopadla ONA přímá demokracie. Výsměch všemu slušnému v čím dál tím větší intenzitě. Sametovat v sametu v národě, kde se zrodil Švejk, Cimrman...piš prosím i za mě. děkuji za pochopení a moc ti držím palce[>-]EU

0/−4
26.11.2016 20:48
Foto

K20l53á53r43a 84T77ů54m87o95v87á 2393934297728

R^Nákup je jednoduchý. Ale s doručením to bývají zážitky.;-)

+7/0
26.11.2016 20:23

V67á33c14l32a55v 45Š81í22m46a 3451466484501

Tak to jste musela narazit na exota.Já nakupuji přes internet hodně často, a pokud to jde, preferuji dopravce jako PPL, DHL, DPD, GLS apod., a vyhýbám se České poště, ale ani u ní jsem se nesetkal s takovým přístupem.Stát se to mně, tak mu rovnou jednu vpálím, a ještě mu udělám takovou reklamu, že ho nikde nevezmou ani jako návnadu na krysy.Rv

0/0
26.11.2016 19:27
Foto

Š16á58r85k51a 13M42e35d97k77o44v13á 7544555846560

To bylo přes Českou poštu?:-)

0/0
26.11.2016 18:36

M21i92r72k77a 33Š53v36a15r79c82o87v84á 4578968165171

chceš to vědět pro klidné spaní??;-D Raději mi poraď s dárky pro skoropubertačku!

0/0
26.11.2016 19:05
Foto

Š96á46r36k48a 38M20e46d36k60o92v73á 7884885106760

Já budu klidně spát i bez této informace;-D Naší 12 puberťačce (to už aní není skoro,ale úplná puberťačka) Activity junior, a nějakou dárkovou kartu do obchodu s oblečením, ona bude děsně důležitá, že si může jít sama koupit něco na sebe a navíc si vybere podle sebe, já už si netroufám:-)) A má slíbenej mobil, no.

+1/0
26.11.2016 19:56
Foto

J98a60n35a 11M53a72j67o25v96á 4785532156683

Při současné nezaměstnanosti na jeho místo nikdo nečeká... A on nejspíš na lepší nemá... A tak jezdí a je protivný.

+7/0
26.11.2016 18:33
Foto

J24a57n77a 11M70a36j16o18v29á 4455272116563

Ale... s dopravci je vždycky sranda, zrovna dneska jsem něco objednávala... Bude to zas adrenalin :-)

+4/0
26.11.2016 18:45



BLOGER ROKU 2016

Petice

Hlasujte, kdo má být blogerem roku, a vyhrajte!

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.