Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to nechápu, napsal jsem Ti takové pěkné polichocení blogu a ono nikde... 8-oV

0 0
možnosti
Foto

Jéé, už se objevilo, beru zpět.:-)

0 0
možnosti
Foto

Miri, trošku se zpožděním dávám R^. Dobrý téma a styl podání. :-)Za odměnu si můžeš přečíst můj rodinný klenot. Díky a zdravím. V

0 0
možnosti
MV

vyfouklas mi téma..., tak budu muset prijit na jiny

fajnovy cteni a preju fajnovej den

3 0
možnosti

Marku, oba moc dobře víme, že si každý může psát co chce;-) Naopak, moc se těším na Tvůj blog o hokeji! Napiš ho, ano?

Díky za návštěvu a pochvalu :-)V

1 0
možnosti
Foto

Krásný, Mirko. Vtipný. Takový jsme! A koukám máš mou fotku, to je dobře. Do konce mistrovství udělám zbytek, ok? :-)

1 0
možnosti

Kájo, díky, že jsi přišel pobejt:-) Ta fotka mi přijde taková nejpřirozenější ze všech, co jsem na blogu měla, jsem to já...jsi prostě dobrej, nejen fotograf;-)R^

Jinak, oukej :-)

0 0
možnosti
Foto

taky už to fandění tak neprožívám ale někteří jsou to fešáci a tak člověk (teda ženská) alespoň potěší oči

1 0
možnosti

že jo...;-)děkuji za komentář :-)

0 0
možnosti
Foto

;-D a já nadával že poprvé na to můžu čumět a oni zrovna prohrajou ;-D

1 0
možnosti

Petře, já to měla podobně! ;-D Ale ty švýcarský hokejisty pošlou k ledu, protože jsou to bozi!! ;-):-)

0 0
možnosti
MV

Jejda,to jste napsala strasne hezky........:))))))takhle chapajicich zen moc neni:))))

1 0
možnosti

Jejda, tak to já Vám pěkně děkuju. Nevypadám na to, ale občas i něco pochopím ;-);-D

0 0
možnosti

já mám výhodu, že na malé televizi nevidím puk, a koukat jen, jak se po bílé ploše honí nějací pidimužíci, za schvíli omrzí a tím pádem mám spoustu času navíc:-P

1 0
možnosti

Kolego, to jste mi udělal radost, že jste věnoval svůj čas mému "psaní" ;-) A víte, že bych taky raději uvítala malou televizi?! A my zrovna máme obrazovku přes celou stěnu, někdy je to pěknej vopruz :-/

Mějte fajn den! :-)V

0 0
možnosti
Foto

;-DJeště, že tohle neprožívám. Ale pamatuju, jak v únoru 98 řvala celá škola.;-) A jak někdo po prohře vyhodil na kolejích televizi oknem ze 6. patra.8-o;-D No, občas si někdo ze sousedů zařve i teď.:-)

1 0
možnosti

jj, je to pořád stejný;-D Klárko, dokud si lidi zařvou kvůli jednomu gólu, je to fajn..no ne? ;-)

Měj fajn den! :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS