Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mirko, i já se něco naprala dresů! Žádná automatka, ždímačka, všechno "růčo";-DPřesto, že jsme malá vesnička, fotbalem to tu žilo a žije, ale růžová opravdu, ale opravdu, na šňůře nikdy nevisela;-D Fajn vzpomínání, přeju krásný Velikonoce R^

1 0
možnosti

Jitu, díky moc:-) Užívejte si svátky, já budu o víkendu pracovat...

0 0
možnosti
Foto

A že si tu růžovou na sebe navlékli?8-o8-o Na fotbal chodil můj bratranec, fakt prča. Sebral se uprostřed polních prací, sedl na kolo a pápá. U nás frčel volejbal.:-(;-)

1 0
možnosti

Viď? Celou dobu jsem se smála a byla v údivu! Musela jsem se z toho vypsat! ;-D

U nás frčely všechny sporty, táta byl velkej sporťák! Ale fotbal vedl..To víš, že náš děda trpěl, když měl doma syny fotbalisty a ani jedno vnouče do sportu. Samý holky, ani jedna nevyrostla pro sport! To slušně řečeno nas.re;-D

1 0
možnosti
Foto

Co to bylo za zápas? To už po tobě chci moc, co?;-D

1 0
možnosti

no fotbalovej přeci!!!;-D

1 0
možnosti

Honzi, děkuju! :-) Mějte fajn svátky, ať Soňa něco pěkného nafotí, ať na mě dýchá to jaro co nejvíc!! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Mirko, hezký pátek:-) Hezky napsáno... jen já opravdu radši hokej. Fotbal vážně ne... a Tobě to neberu, protože o tom krásně píšeš jako o dětství a vzpominkách...tak to chápu úplně. Tahle barva - homosexualita - mně to tolik nevadí, nevadilo by. jenže ono to jde ruku v ruce s tím dnešním pojímáním fotbalu jako celku ... předimenzováno v adoraci sportu i hráčů, značná ódovitost, modní trendy na hřišti jako prostředek k tomu všemu , co uvádím... prostě ta doba je jinde a je to doba reklam a sponzorů a jisté přitažlivé sladkosti a voňavých parfémů...

božsky to píšeš - obyčejní chlapi stylem Pavláskova noha... takže ta minulost je pro mne nějak opravdovější.;-) Masopust, Plánička, Viktor... ale i doba mladého Poborského a Šmicra ještě šla.

1 0
možnosti

Radko, děkuji, i Tobě hezké svátky! :-)

Já netíhnu k žádnému sportu, včera jsem popíjela vínko, tak jsem toho asi vypila víc, než je zdrávo, když jsem usedla k fotbalu;-D Ale popravdě, zaujala mě fakt ta bílo-růžová obrazovka, byl to prostě fotbálek!! ;-D

... díky za pochvalu, VŽDYCKY mě potěší! :-)

1 0
možnosti

Ano. Je to tak. 11 hřmotných baletek!:)))))))))))))))

1 0
možnosti

Maruško, napsala jste to stručně a výstižně, líp než já tou omáčkou v blogu!! ;-D;-)R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS