Diskuse

Proč by homosexuální páry neměly mít děti?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

jen mala poznamka: deti, ze kterych vyrostli homosexualove a lesby vyrustaly s muzem a zenou, tedy se vzorem...a presto se kluci zamilujou do kluka a holky do holek...

0 0
možnosti
FF

je jasné, že to není jen o dětech....je to hlavně o nás.... dospělých:-)

1 0
možnosti

Všem moc děkuji za příspěvky v diskusi, včera jsem měla nabitý den, pokusím se postupně na některé z nich odpovědět..

Přeji vám úspěšný start do nového pracovního týdne :-)

0 0
možnosti
Foto

Zbytečné obavy :)

0 0
možnosti
Foto

hodně naší společnosti věříš. :)..což je asi lepší věřit než nevěřit... jsme někde, objektivně řečeno, pár cenťáků před pomezím, kdy se to snad začne lomit...domnívám se ale, možná špatně, že do toho vstupuje i jakýsi ,,esprit,, města - jinak -Praha - malá města... přála bych si nesmírně to vnímání věcí, o němž píše Dáša:-) tuhle změnu potřebujeme jako sůl, ale když není, to dítě zkouší a cejch bolí dlouho., to jsou ty misky vah u každého jediného.... ale zda to tomuhle podřídit? asi není správné pro další vývoj, to je fakt.

A my ve škole tomuhle tolerování jinakostí můžeme a máme denně připravovat cestu.

0 0
možnosti
VK

Ono je to prostě mezi lidmi těžké.Moje dcera nosí od malička brýle a užila si svoje,syn bojuje s nadváhou a k tomu ještě nejsme s přítelem manželé- nevěřili byste,kolik počestných manželek má ještě dneska potřebu dát najevo svoji převahu a ano,i dětem.Řeším to tak,že bez velkých emocí vysvětluji,nic jiného se dělat nedá a předejít se všemu taky prostě nedá.

0 0
možnosti
DS

Mirko, znám bezprostředně pár, který vychovává vytouženou dceru. Přála bych každému dítěti tolik lásky, kolik ti dva pánové holčičce poskytují den za dnem. Holčička samozřejmě nevyrůstá ve vzduchoprázdnu. Má kolem sebe spoustu hetero jedinců i párů, stejně jako jiných rodin, kde jsou rodiče homosexuálové či lesbičky.

Víte, Mirko, myslím, že ještě poměrně nedávno byly úplně stejnými exoty (často pranýřovanými v kolektivu) děti, vychovávané jedním z rodičů (ať už byl důvodem té situace rozvod či úmrtí jednoho z rodičů).

Neobhajuji současnou vysokou rozvodovost ani homosexualitu, ale myslím si, že dříve nebo později budeme muset vzít na vědomí, že i homosexuálové mohou být dobrými rodiči stejně, jako někteří heterosexuálové prostě rodiči být nechtějí, neumí anebo jsou dokonce rodiči a lidmi špatnými.

Čili že skutečnost, že je někdo heterosexuálem, není patentem na jedině správné rodičovství.

1 0
možnosti

samozřejmě, že ne...jde o pohled společnosti, zvlášť v naší zemi. Víte, vyrůstala jsem na malé vesnici, tam znal každý každého, jeden čas jsme si taky užili, ale o podrobnostech psát nechci...nicméně, poté, co jsem se postupně stěhovala z města do města, zjistila jsem, že je to všude stejné, ať jste na vesnici nebo ve městě. Lidi jsou prostě všude stejný. Málokdy se mi stane, že se sejdu s člověkem s rozumnými názory, je jich jako šafránu. Často se setkávám s názory, např. právě k tomuto tématu, "že buzny by neměly mít děti" a poté ta argumentace! To by člověk blil - ve smyslu, že z děcka vyroste buzna, apod. A to říkají dospělí!! Co teprve ty jejich děti...Tak jsem si o tom zapřemýšlela na blogu. Je to jen myšlenka jakési Švarcové, naštěstí na tom nestojí tento svět!! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nedávno jsem viděla dokument, kde se dva gayové starají o 2 chlapce s postižením, mají je v pěstounské péči. Myslím, že jim dávají hodně lásky, víc, než by se jim dostalo v ústavu. Prostě nevidím důvod, proč by dva tátové, nebo dvě mámy nemohli vychovávat děti. Láskyplné prostředí je pro ně vhodnější, než ústav, nebo rodina, kde jsou týrány (či zneužívány).

2 0
možnosti

noo, trochu mi to zavání, když 2 muži vychovávají 2 chlapce....to věřím, že jim dávají hodně lásky...;-D

( to byl fór, jen to vyznívá trošku podezřele, že jo? ) Však nepíšu o tom, že nesmí homo pár vychovávat děti, jen jsem si dovolila zapřemýšlet na základě té reportáže v TV o důsledcích. Naše společnost je, co se zdravého rozumu a tolerance týče načisto v plenkách...si teda jako myslím...;-)

0 0
možnosti
Foto

Miri,;-€ lidé jak dospělí tak děti dokáží být krutí. Nemusí být ani dětmi, které vychovávají gayové nebo lesby. Pro důvod šikany stačí mnohem prozaičtější záležitosti - old mobil, neznačkové obleční, brýle nebo velký nos. Jak by si chtěla tyto děti bránit před šikanou ostatních? Úkol společnosti by měl být ochraňovat slabší ale ne tím že nebudou existovat. Můj postoj znáš a tvůj názor respektuju, ale nesouhlasím s ním. V

2 0
možnosti
Foto

Ten červený smajloň je omyl :-)i když ti šikanující lidi mě dokáří vytočit do ruda ;-)

0 0
možnosti
Foto

sejde se to u mě někdy tak, že napíšu něco blábolivého, kdy jsem jako za naivu, co má sny a nemá realitu. Ale- a já jsem myslím dost otevřená - když si, mirko, sáhnu uplně do svědomí - musím souhlasit s tím,co píšete- píšeš R^:-)- o tom, jak tohle bude dítě v kolektivu snášet., čím může procházet..

a v ten moment mám o tu duši strach, mám pocit braní pod křídlo a ptám se - svoboda, sobectví, sebeprosazení, nevyzrálost demokratičnosti ve společnosti, uzavřenost srdcí nás všech... ... JE to zase jenom o tom, jak jsme uzavření, jak jsme jakoby tolerantní a nejsme... máme to rádi učesané postaru.... a já můžu ukázat i na ty, co mají před maturitou a mají importované názory svých upicnutých rodičů. A v tomhle prostředí - bráno jemnou optikou... cítím bezmoc a vzdávám se.

2 0
možnosti

Radko, díky za přízeň na mém blogu! :-) Jsme na tom stejně..ráda blábolím, není to v tomto blogu například vidět?!;-);-D

Karel umí být gentleman, ale jakmile s ním nesouhlasíš ( pojďme si tykat, jo? ;-)) vystrkuje růžky...ale jinak je docela hodnej..;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Mirko, vnímám to velice podobně. Každé dítě, které je žije nějak jinak než podle zavedeného "normálu," nespravedlivě trpí. Přitom vůbec nezáleží na tom, jestli ta "jinost" spočívá v rozvrácené či neúplné rodině, handicapu nebo zrovna v tom, o čem píšeš. Taková je společnost, bohužel, a každý rodič či potenciální rodič by s tím měl počítat. Děti by neměly být "nástroji štěstí svých rodičů za každou cenu."

7 0
možnosti
Foto

Přesně tak, k tomu není co dodat.

1 0
možnosti