Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M91a83r68e60k 17V67a54l11i38č18e43k 2921779774880

jen mala poznamka: deti, ze kterych vyrostli homosexualove a lesby vyrustaly s muzem a zenou, tedy se vzorem...a presto se kluci zamilujou do kluka a holky do holek...

0/0
4.4.2016 17:29

F25r50a39n66t81i19š52e20k 51F95l13í83s65e64n59s35k98ý 5319609219106

je jasné, že to není jen o dětech....je to hlavně o nás.... dospělých:-)

+1/0
22.3.2016 15:39

M54i47r70k10a 58Š61v79a49r10c93o78v56á 4408778385351

Všem moc děkuji za příspěvky v diskusi, včera jsem měla nabitý den, pokusím se postupně na některé z nich odpovědět..

Přeji vám úspěšný start do nového pracovního týdne :-)

0/0
21.3.2016 7:25
Foto

K53a61r98e48l 72B27o64h13á82č87e45k 1771817446714

Zbytečné obavy :)

0/0
20.3.2016 16:57
Foto

R26a66d87k70a 12K67i65e32l57b72e70r50g11e33r36o35v86á 6313107540684

hodně naší společnosti věříš. :)..což je asi lepší věřit než nevěřit... jsme někde, objektivně řečeno, pár cenťáků před pomezím, kdy se to snad začne lomit...domnívám se ale, možná špatně, že do toho vstupuje i jakýsi ,,esprit,, města - jinak -Praha - malá města... přála bych si nesmírně to vnímání věcí, o němž píše Dáša:-) tuhle změnu potřebujeme jako sůl, ale když není, to dítě zkouší a cejch bolí dlouho., to jsou ty misky vah u každého jediného.... ale zda to tomuhle podřídit? asi není správné pro další vývoj, to je fakt.

A my ve škole tomuhle tolerování jinakostí můžeme a máme denně připravovat cestu.

0/0
20.3.2016 17:38
Foto

K61a71r37e37l 82B67o27h69á25č11e66k 1651327626894

To není o žádné mé důvěře ve společnost, to mi něco velmi hloupě vkládáš do příspěvku Ty jen proto, abys s tou hloupostí mohla řečnicky sama polemizovat...

ostatní viz. níže Jan Hanák :)

0/0
20.3.2016 17:58
Foto

R51a16d35k66a 86K38i51e74l12b76e63r78g56e62r58o56v81á 6893137630944

tvoje úsporné ,,zbytečné obavy,, jsem si prostě opravdu vyložila jinak...

Jan Hanák má pravdu,ustupovat se nemá.. pokud ti moje přehloupé přemítání vadilo... co nadělám už., ale děkuji ti, že se s tím určitě vyrovnáš;-)

0/0
20.3.2016 18:20
Foto

K60a43r29e10l 48B62o41h71á13č83e77k 1701467826794

Opět si něco do mých slov hloupě interpretuješ vlastního jen proto, aby sis zařečnila...njn, s takovým učitelským sborem má jakákoliv společnost před sebou ještě fakt dlouhou cestu :/

0/0
20.3.2016 18:26
Foto

R94a42d66k39a 20K95i35e60l28b87e69r17g65e53r84o74v29á 6973937900724

vyložila jinak - omlouvám se, stane se

hanák - souhlas

podle všeho hloupé řečnění - vadí ...

vadí podruhé

?

njn... učitelka ... jen...

za ten křivej úsměv nestojim, Karle, zůstane ti to

0/0
20.3.2016 18:47
Foto

K66a48r75e19l 13B97o91h84á17č20e78k 1781617486324

klasika, viditelný učitelský syndrom...vnucování vlastních představ o světě...strašná věc pro nezralé osobnosti :/

0/0
20.3.2016 18:52
Foto

R72a53d97k35a 81K10i22e78l55b74e27r28g19e58r72o51v90á 6163887750284

nevnucuju nikomu nic, omluvila jsem se Ti ...stačí jednou...

že Ti moje polemika nad tím, že dětem může být někdy ouvej, přijde jako vnucování představ...? jen názor, že jim těžko může být... nic víc...

za ten křivej úsměv, opravdu vidíš, Karle, nestojím:-)

0/0
20.3.2016 19:03
Foto

K62a10r92e36l 68B43o79h59á37č86e91k 1451517556534

Opět další hloupá manipulace pomocí podsunutí a následného demagogického obvinění...chudáci studenti tam, kde musí strpět podobné goebbelsovské metody při výuce s určitou podřízeností směrem k vyučujícímu :/

0/0
20.3.2016 19:15
Foto

R95a65d89k15a 53K69i30e43l84b78e81r35g44e67r87o72v71á 6723147190524

:-) pokud na to přistoupíš - a je to zcela v tvojí kompetenci, ráda bych tě ujistila, že podle mne, skutečně jen podle mne, ...tenhle úsměv by tí více slušel

0/0
20.3.2016 19:24

M14i97r23k66a 42Š28v27a87r35c81o66v13á 4288548355251

...stejně se jednou budeme všichni smažit v pekle, že jo...;-D A prosím Tě, buď občas v diskusi gentleman, nemusíš se hned čertit jen proto, že s Tebou někdo nesouhlasí...:-) Kdy budeš v Praze?

+1/0
21.3.2016 15:25
Foto

K83a31r58e42l 66B18o57h85á17č44e91k 1491247296724

Hele...ani Ty se mnou nezkoušej manipulovat ohýbáním skutečnosti, nemám to zkrátka rád :-)

A netuším, zatím Pha nemám v plánu přesně, jen možná výhledově :))

0/0
21.3.2016 15:28

M47i45r11k91a 67Š76v47a21r50c12o55v58á 4958258325251

Tak až vyhlídneš, ozvi se..Na svém blogu, si budu v diskusích ohýbat koho budu chtít, chlape!! :-P;-D

+3/0
21.3.2016 15:32
Foto

K22a61r56e87l 50B55o76h85á95č50e37k 1591967366774

To jistě můžeš, Miri :) A já si zase vyhradím právo si toho všimnout a reagovat po svém :p

Co budeme fotit? ;)

0/0
21.3.2016 15:34

M73i16r19k29a 66Š27v62a66r48c46o20v17á 4398208585601

vyhaslou sopku...;-D popovídáme na mailu, jo? ČAu :-)

+1/0
21.3.2016 15:36
Foto

K69a83r29e78l 86B66o41h32á90č68e24k 1941277486874

:) Tu zase rozhoříme :)

0/0
21.3.2016 15:37

V24ě24r34a 81K51a86b95í65č97k59o94v18á 7504396470467

Ono je to prostě mezi lidmi těžké.Moje dcera nosí od malička brýle a užila si svoje,syn bojuje s nadváhou a k tomu ještě nejsme s přítelem manželé- nevěřili byste,kolik počestných manželek má ještě dneska potřebu dát najevo svoji převahu a ano,i dětem.Řeším to tak,že bez velkých emocí vysvětluji,nic jiného se dělat nedá a předejít se všemu taky prostě nedá.

0/0
20.3.2016 15:41

D75á46š88a 66S74t77á57r90k17o74v85á 5371960128

Mirko, znám bezprostředně pár, který vychovává vytouženou dceru. Přála bych každému dítěti tolik lásky, kolik ti dva pánové holčičce poskytují den za dnem. Holčička samozřejmě nevyrůstá ve vzduchoprázdnu. Má kolem sebe spoustu hetero jedinců i párů, stejně jako jiných rodin, kde jsou rodiče homosexuálové či lesbičky.

Víte, Mirko, myslím, že ještě poměrně nedávno byly úplně stejnými exoty (často pranýřovanými v kolektivu) děti, vychovávané jedním z rodičů (ať už byl důvodem té situace rozvod či úmrtí jednoho z rodičů).

Neobhajuji současnou vysokou rozvodovost ani homosexualitu, ale myslím si, že dříve nebo později budeme muset vzít na vědomí, že i homosexuálové mohou být dobrými rodiči stejně, jako někteří heterosexuálové prostě rodiči být nechtějí, neumí anebo jsou dokonce rodiči a lidmi špatnými.

Čili že skutečnost, že je někdo heterosexuálem, není patentem na jedině správné rodičovství.

+1/0
20.3.2016 15:12

M67i49r98k58a 94Š92v15a38r16c72o72v28á 4308298915571

samozřejmě, že ne...jde o pohled společnosti, zvlášť v naší zemi. Víte, vyrůstala jsem na malé vesnici, tam znal každý každého, jeden čas jsme si taky užili, ale o podrobnostech psát nechci...nicméně, poté, co jsem se postupně stěhovala z města do města, zjistila jsem, že je to všude stejné, ať jste na vesnici nebo ve městě. Lidi jsou prostě všude stejný. Málokdy se mi stane, že se sejdu s člověkem s rozumnými názory, je jich jako šafránu. Často se setkávám s názory, např. právě k tomuto tématu, "že buzny by neměly mít děti" a poté ta argumentace! To by člověk blil - ve smyslu, že z děcka vyroste buzna, apod. A to říkají dospělí!! Co teprve ty jejich děti...Tak jsem si o tom zapřemýšlela na blogu. Je to jen myšlenka jakési Švarcové, naštěstí na tom nestojí tento svět!! ;-)

0/0
21.3.2016 15:23
Foto

Š89á91r52k31a 48M57e37d80k22o46v66á 7424745766110

Nedávno jsem viděla dokument, kde se dva gayové starají o 2 chlapce s postižením, mají je v pěstounské péči. Myslím, že jim dávají hodně lásky, víc, než by se jim dostalo v ústavu. Prostě nevidím důvod, proč by dva tátové, nebo dvě mámy nemohli vychovávat děti. Láskyplné prostředí je pro ně vhodnější, než ústav, nebo rodina, kde jsou týrány (či zneužívány).

+2/0
20.3.2016 14:09

M68i67r94k91a 54Š19v91a44r54c41o46v39á 4268928565561

noo, trochu mi to zavání, když 2 muži vychovávají 2 chlapce....to věřím, že jim dávají hodně lásky...;-D

( to byl fór, jen to vyznívá trošku podezřele, že jo? ) Však nepíšu o tom, že nesmí homo pár vychovávat děti, jen jsem si dovolila zapřemýšlet na základě té reportáže v TV o důsledcích. Naše společnost je, co se zdravého rozumu a tolerance týče načisto v plenkách...si teda jako myslím...;-)

0/0
21.3.2016 15:30
Foto

Š38á98r58k84a 92M83e74d63k19o21v27á 7454585366710

Ty asi máš na mysli, co by kdyby...děti přistihly táty "v akci", že jo:-) Já myslím, že by to řešily stejně, jako když přistihnou naše děcka nás:-)

+1/0
21.3.2016 17:30
Foto

N63i39k71o14l 59S35y36r46o48v96á57t97k89o11v27á 5215867659889

Miri,;-€ lidé jak dospělí tak děti dokáží být krutí. Nemusí být ani dětmi, které vychovávají gayové nebo lesby. Pro důvod šikany stačí mnohem prozaičtější záležitosti - old mobil, neznačkové obleční, brýle nebo velký nos. Jak by si chtěla tyto děti bránit před šikanou ostatních? Úkol společnosti by měl být ochraňovat slabší ale ne tím že nebudou existovat. Můj postoj znáš a tvůj názor respektuju, ale nesouhlasím s ním. V

+2/0
20.3.2016 13:26
Foto

N37i43k25o90l 17S83y92r40o81v43á90t56k84o28v68á 5825107539889

Ten červený smajloň je omyl :-)i když ti šikanující lidi mě dokáří vytočit do ruda ;-)

0/0
20.3.2016 13:27

M95i30r11k62a 20Š87v45a84r84c61o90v10á 4408798685971

to jsem si oddechla!!!;-DR^

0/0
21.3.2016 15:32
Foto

R38a48d47k63a 29K66i93e54l12b56e50r72g79e30r28o27v66á 6973687670364

sejde se to u mě někdy tak, že napíšu něco blábolivého, kdy jsem jako za naivu, co má sny a nemá realitu. Ale- a já jsem myslím dost otevřená - když si, mirko, sáhnu uplně do svědomí - musím souhlasit s tím,co píšete- píšeš R^:-)- o tom, jak tohle bude dítě v kolektivu snášet., čím může procházet..

a v ten moment mám o tu duši strach, mám pocit braní pod křídlo a ptám se - svoboda, sobectví, sebeprosazení, nevyzrálost demokratičnosti ve společnosti, uzavřenost srdcí nás všech... ... JE to zase jenom o tom, jak jsme uzavření, jak jsme jakoby tolerantní a nejsme... máme to rádi učesané postaru.... a já můžu ukázat i na ty, co mají před maturitou a mají importované názory svých upicnutých rodičů. A v tomhle prostředí - bráno jemnou optikou... cítím bezmoc a vzdávám se.

+2/0
20.3.2016 11:33

M80i14r13k70a 97Š17v78a90r42c60o75v25á 4298408445611

Radko, díky za přízeň na mém blogu! :-) Jsme na tom stejně..ráda blábolím, není to v tomto blogu například vidět?!;-);-D

Karel umí být gentleman, ale jakmile s ním nesouhlasíš ( pojďme si tykat, jo? ;-)) vystrkuje růžky...ale jinak je docela hodnej..;-)

+1/0
21.3.2016 15:35
Foto

R89a68d39k36a 56K59i62e47l72b15e63r42g72e42r41o20v11á 6703577430434

Miri, díky;-D Karel? nevěřím... bude se bít do posledního dechu, abys mohla ty i kdokoliv jiný říct svůj - i blábolivý - názor.. myslitel Voltaire . Karel mi doporučil více kreslení místo více psaní. Pokusím se ho co nejdříve jako Votaira nakreslit... beze slov....

za tykání jsem ráda... máš překrásnou profiovou fotku... závidím:-)

0/0
21.3.2016 19:57

M92i31r58k25a 62Š69v95a73r57c59o89v83á 4648768395381

Díky, málokdo mi věří, že je focená vloni v říjnu...mám totiž nyní delší vlasy..;-D

Fotil Martin Lukač, výborný fotograf ;-)

+1/0
22.3.2016 7:43
Foto

R41a79d31k51a 65K97i92e52l45b27e10r28g65e24r57o82v11á 6283967470804

je to i o modelu;-) ta fotka je vážně pěkná... a jiná, než když jen nějaké to zoufalé selfí ... mé;-D;-D

0/0
22.3.2016 12:35
Foto

J21a92n 89P65r72a25ž54á73k 4588187659120

R^Mirko, vnímám to velice podobně. Každé dítě, které je žije nějak jinak než podle zavedeného "normálu," nespravedlivě trpí. Přitom vůbec nezáleží na tom, jestli ta "jinost" spočívá v rozvrácené či neúplné rodině, handicapu nebo zrovna v tom, o čem píšeš. Taková je společnost, bohužel, a každý rodič či potenciální rodič by s tím měl počítat. Děti by neměly být "nástroji štěstí svých rodičů za každou cenu."

+7/0
20.3.2016 10:25
Foto

J81i68t90k36a 90Š76t93a37n16c78l44o68v77á 6188427120173

Přesně tak, k tomu není co dodat.

+1/0
20.3.2016 10:46
Foto

F82r46a79n90t57i30š85e40k 84K91š82í47r 2779856195

Problém proč existuje jen proto, že ho vytváří stát. Ve svobodné společnosti by takový problém neexistoval.

+1/0
20.3.2016 9:49

J43a25n 82H54a66n56á19k 6501125199738

Pokud má být důvodem odmítnutí výchovy dětí homosexuálními páry jen a pouze riziko šikany, tak s Vámi vážená paní, hluboce nesouhlasím.

Základním impulsem šikany není primárně výrazná odchylka, ale především osobnost šikanového, tj. v každém kolektivu se naleznou silní, průměrní a slabí jedinci. Kolektiv velmi brzo vygeneruje své vůdce, kteří se stejnou rychlostí identifikují slabé články, které se jednoduše neumí bránit. Průměr pak mlčí. Je to běžný jev i u dospělých. Pak teprve následují cílené útoky a útočník nepohrdne žádnou municí, tj. jak drobné tělesné či materiální nebo duševní odlišnosti, např. brýle, odstáté uši, sestřih, výška, vady řeči, špatné známky, dobré známky, rétorické schopnosti, ošklivé boty a bžilion dalších.). Jednoduše důvod k šikaně se vždycky najde a my jako společnost musíme bojovat s šikanou jako s komplexním problémem, nikoliv vymývat hlavy dětem tím, co je zrovna v tomhle desetiletí ok.

Tím je celá Vaše argumentace z mého úhlu pohledu zbytečná.

Hezký den.

+7/0
20.3.2016 9:49

M41i58r30k87a 64Š81v52a66r75c70o85v20á 4338478155941

nepíšu jen o šikaně...nicméně, máte stejný názor jako můj muž :-) Tak a teď přemýšlím, zda se mám dále zachovat jako milující žena nebo nenávistná manželka...;-D

No, raději Vám popřeju hezký den a poděkuji za náhled do mého blogu :-)

0/0
21.3.2016 15:39
Foto

K15l83á20r89a 37T92ů35m34o61v34á 2873444597728

Budou to mít těžké, to jo. Ale ještě za mého dětství byl divnej ten, kdo měl rozvedené rodiče.:-)

+1/0
20.3.2016 9:18

V95l76a81d82a 88S37i20m96o37n11i93k 3219203473575

Poznámka o rozvedených rodičích má znamenat, že dnes je to dobře ?

+1/0
20.3.2016 10:57
Foto

K15l59á16r61a 60T13ů65m90o28v46á 2483324947368

Rozvedené rodiče má tolik dětí, že to už není divné.

0/0
20.3.2016 13:42

V40l93a17d16a 12S74i18m38o49n58i76k 3839183563195

Divné to není, špatně to ovšem je.

+3/0
20.3.2016 15:04
Foto

K95l26á81r86a 76T55ů73m80o82v98á 2683394847628

Špatně je to, že vztahy nevydrží. Udržovat nefunkční manželství kvůli dětem neprospěje nikomu ze zúčastněných.

Co je horší, nefunkční úplně vypadající rodina, jeden rodič nebo rodiče stejného pohlaví?

0/0
20.3.2016 15:43

V46l50a14d25a 69S95i17m85o14n17i72k 3499753193575

Moje otázka zní spíš - co je lepší? Co je lepší, to má dítě dostat. Vy se normálně spokojujete s horším až nejhorším řešením ? Já ne.

0/0
20.3.2016 16:00
Foto

K83l76á94r18a 81T32ů30m65o45v28á 2793664227348

A co je teda lepší?

Podle mě je to případ od případu.

0/0
20.3.2016 16:26

M17i43r44k32a 75Š13v18a71r68c48o60v12á 4198218745241

Podle mě je lepší vyrůstat v klidu, bez hádek a nenávisti mezi dvěma rodiči.

+1/0
21.3.2016 15:42

J36i79ř63í 33K98i31n73d31l 2138397253837

manželství je svátost a posvátná smlouva mezi mužem a ženou, základem o který se opírá rodina. A rodina je základní jednotka společnosti, prostor a společenství, v němž přicházejí na svět a jsou vychovávány děti. A to je ten důvod, proč stát nějak organizuje a institucionalizuje manželství a uděluje mu privilegia, aby podpořil tradiční a klasickou rodinu coby ideální a staletími prověřený způsob pečování o další generace. Vůbec to není o sexu nebo o vztahu dvou či více lidí. Homosexuální manželství a homosexuální rodina nemohou nikdy existovat, maximálně můžeme vytvořit něco, co bude ubohou a ostudnou karikaturou těchto pojmů. Z homosexuálního „manželství“ či „rodiny“ prostě nikdy žádné děti vzejít nemohou. To je prostě fakt. A jelikož tedy tento svazek nemůže naplnit účel rodiny, tedy právě tu vlastnost, pro kterou manželství dostalo svá privilegia, naprosto neexistuje důvod, aby je měl také.

+6/−1
20.3.2016 8:32
Foto

P68a95v88e39l 93K61u96l73a 7378265108168

Ve všem jiném s vámi souhlasím, ale v tomto ne. S funkčností rodiny nemá náboženství nic společného.

+2/−1
20.3.2016 8:36

J48i22ř17í 56K57i79n22d18l 2908317903107

Já o tom, že má rodina něco společného s náboženstvím jsem nenapsal ani čárku a ani tak to není myšleno.

+2/0
20.3.2016 8:57

S12y88l35v84a 69H23e29i45d86l33e13r71o58v30á 9170578243115

Dobře, tak bez náboženství. "Rodina je základ státu." proč by měly mít homosexuální páry stejná práva a výhody jako hetero? Když z jejich vztahu se děti zkrátka a dobře nenarodí? Nejde o předsudky, jde o pud sebezáchovy společnosti. Ať spolu chodí, žijí, milují se, ať si právně ošetří budoucnost i majetek, ať pomáhají s výchovou a vzděláním dětí. Ale ať nepožadují privilegia klasické rodiny z jediného důvodu, protože jí nejsou.

+4/−1
20.3.2016 9:07



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.