Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

No pěkně,Vy ;-D.Jsem zvědavý,co bude dělat moja milá příští víkend,až odjedu s děckama do Krkonoš.Prdění jí,přiznávám,moc nejde...;-)

0 0
možnosti

..tak bude jistě trénovat! ;-D;-) Díky za návštěvu :-)

0 0
možnosti
FF

;-DPíšeš dost kontroverzně, chlape a poměrně provokuješ zvláště ty chytlavé, kteří by to rádi rozebrali tak nějak do hloubky...

1 0
možnosti

..kteří by mě rádi rozebrali tak nějak do hloubky....??;-D

0 0
možnosti
MS

Vzpomínám si na jedno přísloví, že líbánky mezi ženou a mužem končí v okamžiku, kdy si jeden před druhým uprdnou. Zdá se, že vy máte líbánky dodnes (alespoň tedy z vaší strany). Jinak si nedokážu vysvětlit tu vaši fascinaci mužským prděním. :-)

0 0
možnosti

můj děda říkává, že je s mou babičkou pořád v líbánkách...to je každej den - polib mi pr.el;-D a taky říkává, že je lepší jeden prd než deset doktorů, tak proto asi ta fascinace;-) 

dík za návštěvu, Milane :-)

0 0
možnosti
Foto

Povedlo se! R^

Výživná diskuse, provokatérko! ;Đ

0 0
možnosti
PP

P24e61t49r 50P52e66t85r17o64v

26. 4. 2015 15:50

Zajímalo by mě, vážená paní Švarcová, odkud čerpáte své představy o mužích? Já takové neznám. Což nevylučuje existenci vámi popisovaných, jistě. Berme to tak, že každý má své kruhy.

0 0
možnosti

...a své představy a neduhy ;-) Petře, hezkou neděli! :-)

0 0
možnosti
Foto

Dokonalý chlap má vždy uklizeno, aby si mohl přivést jakoukoliv dámskou návštěvu :p

3 0
možnosti

uklizeno od manželky, že? ;-)R^

1 0
možnosti
VB

Mirko, jak ja si vzdy uzivam (uzivala) byt sama doma. Schvalne kupici se hromadky obleceni na podlaze jsem s rozkosi prekracovala, prach na nabytku ignorovala a nemyte nadobi s laskou pozorovala, jak si hovi na lince. Musela jsem si to vychutnat, nez se vrati muj uklizeci fanatik a ja behem hodiny musela z vybuchu sopky vytvorit naklizenou klicku :D

1 0
možnosti

zkrátka, jsme na stejné vlně;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jestli to co popisujete myslíte vážně, tak jste docela slušný prase, protože pokud to popisujete podle někoho koho máte doma, tak je to zase jen váš vlastní obraz.

1 0
možnosti
VB

V cem konkretne, Richarde? :) Odkladani talirku jinam, nez do mycky nebo ze si sam/a doma prdne? Nemyte ruce na dalkovem ovladaci? Ale no tak... Stane se i v lepsich rodinach :D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS